افشاگری باورنکردنی فرهاد مجیدی علیه استقلال!

فرهاد مجیدی چند روز پس از پیروزی بزرگ استقلال مقابل پرسپولیس در آذر ماه سال ۱۳۹۰ از این تیم جدا شد تا شوک بزرگی به هواداران آبی وارد شود.

افشاگری باورنکردنی فرهاد مجیدی علیه استقلال!

به گزارش زنهار؛ استقلالی‌ها پس از حذف کردن پرسپولیس از گردونه جام حذفی در آذر ماه سال ۹۰، به معنای واقعی کلمه خودشان را روی ابرها می‌دیدند و علاوه بر فتح جام حذفی آن سال، برای قهرمانی در لیگ یازدهم هم نقشه‌های زیادی در سر داشتند ولی فرهاد مجیدی در روزهای پایانی آذر ماه از جمع آبی‌پوشان جدا شد و در توجیه این مسئله به مدیران و مربیان استقلال گفت به خاطر مشکلات خانوادگی می‌خواهد برود.مجیدی هر طور که بود رضایتنامه‌اش را گرفت و رفت اما طی مصاحبه‌ای که در کشور قطر انجام داد و ۸ دی ماه سال ۱۳۹۰ ترجمه آن در خبرورزشی منتشر شد، حرف‌های دیگری زد. حرف‌هایی که در زمان خودش بازتاب فراوانی پیدا کرد و البته باعث ناراحتی تعدادی از مدیران وقت باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی شد.کاپیتان و سرمربی اسبق استقلال ابتدا از پیوستن به الغرافه ابراز خرسندی کرد و تاکید داشت این باشگاه سال ۲۰۰۱ هم او را می‌خواست اما شرایط برای پیوستنش به این تیم قطری فراهم نشد. فرهاد با تمجید از برونو متسو مربی فقید فرانسوی و خوشحالی از بابت همکاری با او پیرامون دلایل جدایی‌اش از استقلال، شایعه بروز مشکل با این باشگاه را تایید کرد و گفت: بله! مسائلی بود که حالا نمی‌خواهم عنوان کنم ولی من با باشگاه استقلال به توافق نرسیدم و به همین‌خاطر جدا شدم. دو باشگاه با هم صحبت کردند و اتفاقا زمینه برای صدور رضایتنامه من خیلی سریع فراهم شد. استقلال در این رابطه خیلی زود با الغرافه قطر به توافق رسید تا نشان بدهد از جدایی من ناراحت نیست. البته به خاطر این همکاری استقلالی‌ها تشکر می‌کنم.

فرهاد مجیدی چند ماه در الغرافه فوتبال بازی کرد و نهایتا زمستان سال ۹۱ دوباره به استقلال برگشت و با این تیم قهرمان لیگ دوازدهم شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار