بازگشت باشکوه عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس!

احتمال بازگشت مهاجم جنوبی فصل گذشته پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان پایتخت وجود دارد.

بازگشت باشکوه عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس!

به گزارش زنهار، پرسپولیس در فصل گذشته مهم‌ترین نقطه ضعف‌اش در خط حمله بود؛ جایی‌که بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا، جانشینان او نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند و نمایش ضعیف مهاجم تخصصی پرسپولیس باعث شد تا گیورگی گولسیانی به عنوان برترین گلزن فصل گذشته سرخ‌پوشان پایتخت معرفی شود. در شرایطی‌که تصور می‌شد خط حمله پرسپولیس در بازار تابستانه تقویت شود، اما مدیران این باشگاه فعلاً نتوانسته‌اند رضایت کادرفنی را جلب کنند و ناکام در تقویت خط حمله تیم‌شان بوده‌اند.

شهاب زاهدی تنها مهاجم خریداری‌شده از سوی پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه است و در نقطه مقابل، مهدی عبدی در کنار شیخ دیاباته و لیاندرو پریرا از پرسپولیس جدا شده‌اند. البته که عیسی آل‌کثیر هم دیگر جداشده از خط حمله پرسپولیس است که او در تصمیمی جنجالی بعد از عدم تمدید قراردادش با سرخ‌پوشان پایتخت، تصمیم به امضای قرارداد با باشگاه سپاهان گرفت تا این تصمیم او به محبوبیتش در بین هواداران پرسپولیس لطمه بزند.

آل‌کثیر در شرایطی به سپاهان پیوست که طلایی‌پوشان اصفهانی در زمینه حفظ شهریار مغانلو موفق عمل کرده و همچنین با رضا اسدی و کاوه رضایی هم برای همکاری به توافق رسیده بودند تا در شلوغ‌ترین خط حمله لیگ به دنبال کسب فرصت بازی باشد. با وجود حضور عیسی آل‌کثیر در تمرینات پیش‌فصل سپاهان، پر شدن سقف بودجه طلایی‌پوشان سد راه نهایی‌شدن قرارداد این مهاجم جنوبی با سپاهان شد و حالا او دوباره خیلی زود به یکی از چهره‌های جذاب بازار تابستانه تبدیل شده است.

بازگشت به پرسپولیس، راه نجات عیسی؟

عیسی آل‌کثیر پیشتر در دوره مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی هم دوره طولانی را از میادین فوتبال دور بود و حالا مجدداً شرایط مشابهی پیش آمده و در ۴ هفته برگزاری مسابقات لیگ برتر، آل‌کثیر نتوانسته حتی یک دقیقه هم به میدان برود. مهاجم جنوبی که عدم ثبت قراردادش با سپاهان قطعی شده، به دنبال آن است تا برای ادامه مسیر فوتبالی خود بهترین تصمیم را بگیرد و در این‌باره گفته می‌شود که بحث بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده و با توجه به ناکامی سرخ‌ها در زمینه جذب مهاجم خارجی، احتمال پیوستن آل‌کثیر به پرسپولیس تقویت شده است.

فرشید طاهری مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت قراردادی آل‌کثیر توضیح داد: «به دلیل مشکل سقف بودجه پرونده ثبت قرارداد دو بازیکن سپاهان به کمیته انضباطی ارجاع شده است. طبق قانون اگر به هر دلیلی قرارداد آل‌کثیر با سپاهان ثبت نشود، این قرارداد جنبه رسمی نخواهد داشت و این بازیکن هم به عنوان سهمیه آزاد فیفا خواهد بود». نکته جالب‌توجه اینکه فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس هم یک جای خالی دارد و در این‌باره گفته می‌شود که مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود با عیسی آل‌کثیر را آغاز کرده‌اند.

یحیی گل‌محمدی البته اولویت خود را جذب مهاجم خارجی قرار داده، اما در این‌باره گفته می‌شود که رد شدن از سقف بودجه مجاز برای پرسپولیس در صورت جذب بازیکن خارجی و البته فقدان بازیکن باکیفیت موردنظر کادرفنی سرخ‌ها در بازار تابستانه باعث شده تا گل‌محمدی نسبت به جذب مهاجم خارجی مردد شود. با وجود آنکه سرمربی پرسپولیس از رفتار آل‌کثیر در بازار تابستانه دلگیر شده، اما گفته می‌شود که مشکلی با بازگشت این ستاره به فهرست تیمش ندارد و احتمال نهایی‌شدن انتقال عیسی آل‌کثیر طی روز‌های آینده وجود دارد!

تراکتور و فولاد، دیگر مشتریان آل‌کثیر در بازار آزاد

عیسی آل‌کثیر از عدم ثبت قرارداد خود با سپاهان مطمئن شده و به دنبال انتخاب تیم جدید خود است. در شرایطی‌که بحث بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده و گفته می‌شود که سرخ‌پوشان پایتخت از بیشترین شانس برای جذب آل‌کثیر برخوردار هستند، اما دو تیم دیگر هم برای جذب این مهاجم باتجربه و جنوبی پا پیش گذاشته‌اند و همین مسئله باعث شده تا آل‌کثیر به جذاب‌ترین چهره بازار آزاد بعد از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانه تبدیل شود.

تراکتوری‌ها در واپسین ساعات فعالیت پنجره تابستانه نام سعید آقایی را از فهرست خود خارج کردند و حالا امکان جذب یک بازیکن بزرگسال را دارند که در این‌باره گفته می‌شود گزینه موردنظر پاکو خمس، عیسی آل‌کثیر است. همچنان مدیران باشگاه فولاد هم به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و با وجود در اختیار داشتن محمد عباس‌زاده و گادوین منشا، نیم‌نگاهی به جذب آل‌کثیر دارند که البته شانس فولادی‌ها برای خرید عیسی آل‌کثیر نسبت به پرسپولیس و تراکتور کمتر است. به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده رسماً سرنوشت عیسی آل‌کثیر مشخص خواهد شد و مهاجم جنوبی از ۳ پیشنهاد مطرح شده برای ادامه فعالیت فوتبالی‌اش، یک گزینه را انتخاب می‌کند که احتمال حضور دوباره آل‌کثیر در پرسپولیس بیش از حضورش در سایر تیم‌ها تخمین زده شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار