یک پرسپولیسی بمب نقل و انتقالات استقلال!

بازیکن سابق پرسپولیس یکی از گزینه‌های استقلال در نقل و انتقالات تابستانی است.

یک پرسپولیسی بمب نقل و انتقالات استقلال!

به گزارش زنهار؛ رضا اسدی، هافبک-مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز یکی از گزینه‌های استقلال در نقل و انتقالات تابستانی است.

یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر بدون تردید رضا اسدی بود که حسابی در ترکیب تراکتور درخشید. رضا که نیم فصل اول در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شد، در نیم فصل دوم و بعد از آمدن خمر تغییر پست داد و نمایش‌های فوق العاده‌ای به عنوان یک مهاجم نشان داد.

اسدی در نیم فصل دوم ۸ گل زد و تا هفته پایانی لیگ شانس آقای گلی داشت ولی در نهایت این عنوان به شهریار مغانلو رسید. اسدی که یکی از ملی پوشان ما در تورنمنت کافا به حساب می‌آید به واسطه بازی‌های خوبش در لیگ بیست و دوم مورد توجه کادر فنی جدید تیم ملی قرار گرفت و در فیفادی قبلی برای نخستین بار بازی با پیراهن تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه کرد.

اسدی در نیمه دوم بازی با افغانستان جانشین آزمون شد تا سومین بازی ملی خود را تجربه کند. در میانه زمین در دقیقه ۵۱ خطایی صورت گرفت و جهانبخش با یک پاس در عمق سریع کار را به جریان انداخت و صادق محرمی با پاس کات بک زمینه را برای اولین گل ملی رضا اسدی فراهم کرد. اسدی در ادامه بازی نیز فرصت گلزنی داشت. حالا نام این بازیکن را باید در جمع مهاجمان ایران نوشت و او باید برای بازی با طارمی، سردار و... در خط حمله قدرتمند ایران رقابت کند.رضا که قراردادش با تراکتور به پایان رسیده، حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید و البته علاقه مند است تا دوباره لژیونر شود.

 

به همین خاطر او تا به امروز پاسخی به پیشنهادات داخلی خود نداده و همه چیز را موکول به آینده و مشخص شدن تکلیفش برای حضور در تیم‌های خارجی کرده است. نکته جالب در خصوص پیشنهادات داخلی اسدی این است که او چند روز قبل از استقلال پیشنهاد دریافت کرده و استقلالی‌ها از طریق مدیربرنامه او این پیشنهاد را ارئه دادند.

هرچند تکلیف نیمکت استقلال هنوز مشخص نشده ولی مدیران استقلال با چند گزینه لیگ برتری صحبت‌های اولیه را انجام دادند و پیشنهادات خود را برای حضور این نفرات در استقلال ارائه کردند. اسدی در لیگ بیست و یکم عضوی از پرسپولیس بود و با وجود داشتن آماری خوب، قراردادش تمدید نشد و او با مدیران پرسپولیس بر سر مسائل مالی به توافق نرسید.

حالا اسدی که به عنوان یک بازیکن پرسپولیسی شناخته می‌شود، با پیشنهاد تیم رقیب مواجه شده و حال باید دید او به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل خواهد شد یا خیر.

لازم به ذکر است خانواده رضا پرسپولیسی هستند و به طور حتم با استقلالی شدن فرزندشان مشکل خواهند داشت.

با این حال در فوتبال حرفه‌ای بارها شاهد وقوع چنین اتفاقاتی بودیم و موضوع پیچیده و عجیبی هم نیست. هرچند احتمال استقلالی شدن اسدی بسیار پایین است ولی به هرحال در صورت وقوع چنین انتقالی، سر و صدای زیادی به پا خواهد شد و مشخص نیست که واکنش هواداران پرسپولیس و البته خانواده رضا به این قضیه چه خواهد بود.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار