ستاره جهان با استقلال توافق کرد

طبق اعلام روزنامه الشرق، عمرو ورده با استقلال به توافق نهایی رسیده است و نخستین بازیکن مصری لقب گرفت که در لیگ ایران به میدان می‌رود.

ستاره جهان با استقلال توافق کرد

به گزارش زنهار، عمر ورده، هافبک بازیساز مصری ۴ روز بعد از فسخ قراردادش با الرجاء مراکش با استقلال به توافق نهایی رسید و راهی این تیم خواهد شد.

قیمت این انتقال طبق اعلام ترانسفر مارکت ۱۵۰ هزار یورو برای یک فصل عنوان شده است البته مدت این قرارداد هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

در صورتی که عمرو ورده رسما پیراهن استقلال را برتن کند به نخستین بازیکن مصری تبدیل خواهد شد که در لیگ ایران بازی خواهد کرد.

ورده یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال مصر است و پیش از این هم به اتهام رسوایی اخلاقی از تیم ملی فوتبال مصر کنار گذاشته شد. او پیش از این هم در تیم پائوک یونان به دلایل انضباطی از تمرین کنار گذاشته شده بود.

درباره جدایی این بازیکن از الرجاء گمانه زنی‌های زیادی وجود داشت بعضی بیماری او را بهانه کردند و بعضی هم نوشتند که، چون قسط نخست قرارداد او پرداخت نشد فسخ کرد؛ البته پدر او چنین مسائلی را رد کرد و نوشت که بازیکنان تیم الرجاء رفتار خوبی با او نداشتند و به همین خاطر جدا شد.

منبع: ایسنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار