پرسپولیس با بازی امروز با ذوب‌آهن 5 هدف مهم دارد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، روز پنجشنبه سومین دیدارش در فصل جدید را برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس با بازی امروز با ذوب‌آهن 5 هدف مهم دارد
به گزارش زنهار،تیم پرسپولیس امروز در ادامه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، روز پنجشنبه سومین دیدارش در فصل جدید را برگزار خواهد کرد. پرسپولیس در این روز به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود؛ مسابقه‌ای که سرخپوشان در آن چند هدف مهم را دنبال می‌کنند.

حفظ رکورد صددرصدی
همانطور که می‌دانید پرسپولیس در سال خورشیدی جاری تمامی مسابقات رسمی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این یک رکورد بسیار خاص است که طبیعتا حفظ آن می‌تواند برای سرخپوشان جذابیت ویژه‌ای داشته باشد. به علاوه برتری در برابر ذوب، روند کسب امتیازات کامل در لیگ بیست‌وسوم را هم برای سرخ‌ها حفظ خواهد کرد.

سومین کلین‌شیت
پرسپولیس که اواخر دوران پیش‌فصل و در مسابقات دوستانه گل‌های نگران‌کننده‌ای دریافت می‌کرد، در شروع مسابقات رسمی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد. علیرضا بیرانوند، برنده دستکش طلایی فصل گذشته، در ۲دیدار ابتدای فصل در برابر آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خودی شده و طبیعتا دلش نمی‌خواهد این روند به همین زودی متوقف شود.

ناپلئون نباش!
پرسپولیس در هر دو دیدار ابتدای فصل خود پیروزی‌های حداقلی به‌دست آورده است؛ ۲برد یک بر صفر مقابل آلومینیوم و تراکتور. این نوع پیروزی‌ها از سوی هواداران فوتبال «ناپلئونی» نامیده می‌شود و حتی جواد نکونام هم در نشست خبری بعد از بازی با ملوان، در پاسخ به انتقاد‌ها از برتری یک گله تیمش گفت: «بعضی تیم‌ها بازی‌های زیادی را با این نتیجه می‌برند و کسی از آن‌ها ایراد نمی‌گیرد.» روشن است منظور نکونام چیست؛ پس برتری با نتیجه‌ای پرگل‌تر می‌تواند از اهداف بعدی قرمز‌ها در دیدار با ذوب‌آهن باشد.

گلزنی مهاجمان
۲گل پرسپولیس در ابتدای فصل را یک مدافع و یک هافبک زده‌اند. خط حمله سرخپوشان فقیر است و از این خط فقیر، هنوز هیچ گلی نروییده. بازی خانگی با ذوب‌آهن می‌تواند آغاز این اتفاق خوشایند باشد. مخصوصا گلزنی احتمالی شهاب زاهدی، این بازیکن را از زیر فشار انتقادات خارج خواهد کرد.

اختلاف را توجیه کن!
ترانسفر مارکت می‌گوید پرسپولیس با بازیکنانی به ارزش مجموعا ۱۴میلیون یورو، با اختلاف گران‌ترین تیم ایران به شمار می‌آید. این در حالی است که ارزش بازیکنان ذوب‌آهن جمعا کمتر از ۷میلیون یورو تخمین زده شده است. طبیعتا انتظار می‌رود بخشی از این تفاوت فاحش، از نظر فنی هم در زمین بازتاب داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس باید نشان بدهند به اندازه برچسبی که خورده‌اند، ارزش دارند.

منبع:خبرگردون

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار