بدل مغانلو خیال یحیی را راحت کرد

سرمربی پرسپولیس از شرایط بازیکن تیمش راضی است.

بدل مغانلو خیال یحیی را راحت کرد

به گزارش زنهار؛ شهاب زاهدی تقریبا همان بازیکنی است که یحیی دنبالش بود. او در بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس در نقش یک مهاجم دونده و پرتلاش ظاهر شده و خط دفاع حریفان را با این نوع بازی حسابی تحت فشار قرار می‌دهد.

یحیی گل‌محمدی بعد از اینکه شهریار مغانلو را در خط حمله پرسپولیس از دست داد نتوانست بازیکنی با قابلیت دوندگی و جنگندگی او در این پست پیدا کند. بازیکنی که با دوندگی بی‌امان و قدرت بدنی بالا در نقش یک تخریبچی و پرس‌کننده در نوک خط حمله سرخپوشان عمل کند.

به نظر می‌آید او برای فصل پیش‌رو دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشد. از این جهت که شهاب زاهدی تقریبا همان بازیکنی است که یحیی دنبالش بود. او در بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس در نقش یک مهاجم دونده و پرتلاش ظاهر شده و خط دفاع حریفان را با این نوع بازی حسابی تحت فشار قرار می‌دهد.

همین مساله باعث می‌شود که بازیکنان کناری و پشت سر زاهدی فضا و فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا کنند. با توجه به این مساله احتمال اینکه پرسپولیس با یک مهاجم نوک بازی کند خیلی زیاد است و کار مهدی عبدی هم برای رقابت با زاهدی آسان نخواهد بود.

ناگفته نماند شهاب هنوز آن‌طور که باید گلزن و چهارچوب‌شناس نشان نداده و از این‌رو یحیی برای خط حمله حتما باید دنبال یک تمام‌کننده تمام‌عیار به مانند لوکادیا باشد.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار