الهام چرخنده و همسر اول و دومش/ تصاویر

سخن از الهام چرخنده که می‌شود بیش‌تر از این‌که هنر او به‌عنوان کسی‌که زمانی بازیگر محسوب می‌شود به ذهن آید حواشی اش در جامعه جلب توجه می‌کند.

الهام چرخنده و همسر اول و دومش/ تصاویر

به گزارش زنهار، دست‌کم در ایران کسی نیست که نام الهام چرخنده را نشنیده باشد البته نه برمبنای بازیگری که از آن وارد دنیای بازیگری شد اگرچه شهرت چندانی به دست نیاورد بلک‌ه از روی حواشی بسیاری که مدام از او درست می‌شود و چند وقتی مردم را به خود مشغول می‌کند.

الهام چرخنده زاده ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان و دانش‌آموخته معماریست که البته آن را تمام نکرد و دانشگاه را نیمه‌کاره رها کرد.

الهام-چرخنده-و-همسرش

او که همواره به بازیگری علاقه داشت آرزویش سرانجام به واقعیت بدل شد و در سال ۱۳۷۵ و با بازی در فیلم عروسی مهتاب وارد دنیای بازیگری شد. دنیایی که در آن هم چندان به موفقیت خاصی دست پیدا نکرد و شهرتش را مرهون مسائل و حواشی خاصیست که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. 

ازدواج الهام چرخنده

الهام چرخنده در ازدواج هم آن‌گونه‌که باید بخت را با خود همراه نداشت و دو ازدواج ناموفق را در کارنامه زندگی خود دارد. او که برای بار سوم ازدواج کرده است از دو ازدواج پیشین خود دو پسر به نام‌های شایان و ارسطو دارد.

الهام

از ازدواج نخست الهام چرخنده اطلاع و آگاهی چندانی در دست نیست، اما او پس از ورود به عرصه بازیگری با فرشید نوابی که او نیز بازیگر بود ازدواج کرد که ارسطو حاصل این ازدواج است. الهام چرخنده به همراه همسر دومش فرشید نوابی از سال ۸۰ به مدت ۸ سال در مالزی زندگی کردند و در شبکه ماهواره‌ای مهاجر شویی مانند امریکن آیدل را اجرا می‌کردند. به گزارش رویداد۲۴ این شو درواقع یک شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی بود که پس از مدتی هم تعطیل شد.

جالب این‌جاست که خانم بازیگر در سال‌های حضور خود در عرصه برنامه سازی به فیلمنامه نویسی هم مشغول بود و در کنار آن با برخی خواننده‌ها در ترانه سرایی همکاری می‌کرد. 

او هم‌چنین در خارج از کشور یک آلبوم با صدای خود ضبط و منتشر کرد. او در جایی خود را با گوگوش مقایسه کرده و گفته بود سال‌ها پیش موقعیتی که من داشتم و می‌ توانستم در بهترین سالن‌‌های خارج از کشور کنسرت بگذارم و بروم جای کسانی چون گوگوش بنشینم را نپذیرفتم.

چرخنده و همسرش در سال ۸۸ و با ممنوعیت فعالیت شبکه مهاجر به ایران بازگشتند و زندگی و فعالیتشان را در داخل از سر گرفتند.

چرخنده در سال ۱۳۹۲ با سریال آوای باران در نقش زیور کنار چهره هایی، چون مهران احمدی، سیاوش خیرابی و آزاده زارعی به شدت مشهور شد.

در همین سال او از همسرش جدا شد و نزدیک نوروز این خبر را رسانه‌ای کرد.

او پس از جدایی از فرشید نوابی و پس از محجبه‌شدن ازدواجش را با محمد درویشی طلبه  ایرانی ساکن عراق علنی و اعلام کرد.

الهام چرخنده و همسرش به عراق مهاجرت کردند . او در گفت‌گویی بیان کرد : مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار