روزهای تاریک ستاره تیم ملی!

مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتبال برطرف نشده است.

روزهای تاریک ستاره تیم ملی!

به گزارش زنهار؛ علیرضا جهانبخش که در فصل اخیر لیگ اردیویسه هلند و دومین سال حضورش در باشگاه فاینورد توانست قهرمانی در این رقابت‌ها را همراه با تیمش تجربه کند و فصل تقریبا موفقی را پشت سر بگذارد در اردوی تیم ملی ایران در تورنمنت کافا دچار مصدومیت شد تا اکنون دور از دیدارهای تدارکاتی باشد.

تیم فوتبال فاینورد که جهانبخش در آن عضویت دارد و تمرینات پیش فصل خود را از سه‌شنبه هفته گذشته زیر نظر آرنه اسلوت در کمپ مجهز اسمیتشوک آغاز کرده در دیداری تدارکاتی مقابل تیم زوله هلند قرار گرفت که موفق به کسب پیروزی سه بر یک شد.

ستاره ایرانی فاینورد هلند که در دو مسابقه مرحله گروهی تورنمنت کافا حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی و پاس گل مقابل افغانستان و قرقیزستان شد به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار فینال این رقابت‌ها برابر ازبکستان به میدان برود که آسیب دیدگی او تا بازی‌های دوستانه باشگاهی نیز ادامه داشته است.

جهانبخش که در فصل اخیر لیگ اردیویسه هلند ۲۸ بار به میدان رفت و موفق شد پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل بدهد به دلیل ادامه آسیب دیدگی از اردوی تیم ملی در کافا در فهرست فاینورد در مسابقه دوستانه مقابل زوله نبود که امیدوار است هرچه زودتر بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار