واکنش جالب علی دایی به قلیان کشیدن ستاره استقلال

علی دایی، سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی از ورود برخی مدیران به زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها انتقاد کرد.

واکنش جالب علی دایی به قلیان کشیدن ستاره استقلال

به گزارش زنهار به نقل از ورزش 360، علی دایی بهار سال ۱۳۹۵ سرمربی صبای قم بود و همان‌زمان به حرف‌هایی که در مورد برخی بازیکنان و به‌ویژه مدافع اسبق استقلال زده شد، به تندی واکنش نشان داد.

صبا باید در روزهای پایانی رقابت‌های لیگ پانزدهم به مصاف استقلال می‌رفت و همین مسئله شایعاتی را در مورد امیرحسین صادقی که در آن مقطع بازیکن صبا شده بود بر سر زبان‌ها انداخت ولی علی دایی در گفت‌وگو با خبرورزشی که ۱۲ اردیبهشت سال ۹۵ منتشر شد به شدت از این حرف‌ها گلایه کرد و گفت: بازیکنی مانند امیرحسین صادقی مورد بی‌مهری قرار گرفته است. امیرحسین در دو جام جهانی حضور داشته و در تمام دیدارهای این فصل ما نیز فیکس بازی کرده است. او نان حلال سر سفره‌اش می‌برد و حرف‌هایی که در موردش گفته می‌شود را اصلا قبول ندارم.

دایی همچنین در واکنش به صحبت‌های یکی از مدیران آن زمان باشگاه صبا پیرامون قلیان کشیدن شاگردانش نیز با ناراحتی گفت: همه در جریان میزان انضباط در تیم من هستند و می‌دانند که شاگردانم تمام توانشان را برای موفقیت صبا می‌گذارند. در جواب به صحبت این مدیران باید بگویم که نباید و نمی‌توان به زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها وارد شد. چنین رفتاری اصلا مناسب نیست.

332735

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار