رکورد جالب توجه پیرمرد فوتبالیست

کاپیتان سابق تیم ملی همچنان به فوتبالش ادامه خواهد داد.

رکورد جالب توجه پیرمرد فوتبالیست

به گزارش زنهار؛ تصور می‌شد مسعود شجاعی بعد از فوت شمع تولد ۳۹ سالگی اش کفش‌ها را آویزان و روی به مربیگری بیاورد اما او به دوستان نزدیکش گفته است که می‌خواهد به بازی ادامه دهد.

مسعود شجاعی فصل گذشته بازیکن نساجی بود که در میانه‌های راه به این دلیل که از سوی حمید مطهری به بازی گرفته نمی‌شد،  قرضی راهی تیم هوادار شد. با پایان قرارداد با تیم هوادار باید به اردوی نساجی برگردد اما مهدی رحمتی نام این بازیکن را در لیست خروجی تیمش قرار داده است. به نوعی کاپیتان سابق تیم ملی در اسکواد مهدی رحمتی جایی ندارد. با این حال مسعود شجاعی هم چنان به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

به نظر شجاعی راهی رفسنجان می‌شود تا بار دیگر برای ساکت الهامی بازی کند. ساکت در تیم‌های تراکتور، نساجی و هوادار شاگرد الهامی بوده و تیم مس چهارمین تیمی‌خواهد بود که مسعود شجاعی تحت رهبری ساکت الهامی بازی خواهد کرد.

مسعود شجاعی در سن ۳۸ سالگی قهرمانی به همراه تیم نساجی در جام حذفی را جشن گرفت اما در سن ۳۹ سالگی نتوانست به همراه تیم هوادار از سد پرسپولیس عبور کند و به فینال جام حذفی برسد. با این حال به نظر می‌رسد او هنوز انگیزه بازی در لیگ برتر را از دست نداده است و در رفسنجان و تیم مس بازوبند کاپیتان را بار دیگر بر بازو خواهد بست.

با این شرایط هیچ بعید نیست مسعود شجاعی در بازی از ۴۰ سالگی عبور کند. آنطور که از شواهد امر پیداست مسعود فعلا قصد خداحافظی از دنیای بازی را ندارد. مسعود شجاعی و ساکت علاوه بر نساجی در تراکتور هم به اتفاق قهرمانی در جام حذفی را تجربه کردند.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار