پیشنهاد اروپایی در جیب بازیکن پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران از اروپا پیشنهاد دارد.

پیشنهاد اروپایی در جیب بازیکن پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ به نظر می‌رسد باشگاه چاوز پرتغال دست‌بردار نیست و مثل فصل قبل همچنان به دنبال جذب مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس است.

هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ویکم بود که خبرها در مورد تمایل یک باشگاه پرتغالی به جذب مهدی عبدی بالا گرفت. در آن مقطع مهدی عبدی در پرسپولیس ماندگار شد تا در لیگ ۲۱ وضعیت بهتری پیدا کند. هرچند او در لیگ ۲۱ کمتر به بازی گرفته شد اما در نهایت با به ثمر رساندن ۹ گل، بهترین گلزن سرخ‌پوشان تهرانی شناخته شد.

پس از پایان لیگ ۲۱ نیز باشگاه پرتغالی همچنان خواهان جذب عبدی بود اما عبدی بازهم به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. در لیگ ۲۲ کمتر از همیشه به این مهاجم جوان بازی رسید تا زمزمه ها در مورد جدایی او در نیم فصل به اوج برسد.

چاوز در نیم‌فصل لیگ گذشته به شکل رسمی در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب مهدی عبدی شد اما نه یحیی گل‌محمدی اجازه این انتقال را صادر کرد و نه خود عبدی تمایلی به رفتن داشت. جالب این‌که این صبوری در نهایت نتیجه داد و عبدی در هفته‌های پایانی لیگ نه تنها جایگاه خوبی در ترکیب پیدا کرد بلکه ابتدا به شکل بازیکن ثابت و در ادامه به عنوان جانشین عیسی آل‌کثیر در دبل جام پرسپولیس نقش خوبی ایفا کرد.

حال با پایان لیگ ۲۲ گویا این باشگاه پرتغالی دست‌بردار نیست و طبق خبرهای دریافتی این باشگاه پرتغالی با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس بار دیگر خواهان مهدی عبدی شده است. باشگاه چاوز تمام تلاش خود را برای جذب مهدی عبدی به کار گرفته و امیدوار است رضایتنامه قرضی یا دائمی مهدی عبدی را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

باید منتظر بود و دید با توجه به این که عبدی هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد، یحیی گل‌محمدی با جدایی او موافقت خواهد کرد یا نه.

انتهای پیام/

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار