گولسیانی و تجربه‌ی فوق‌العاده در گل کردن پنالتی

مدافع گرجستانی پرسپولیس برای دومین بار موفق شد دبل گلزنی در این تیم را تجربه کند؛ با دو ضربه پنالتی و اعتمادی عجیب.

گولسیانی و تجربه‌ی فوق‌العاده در گل کردن پنالتی

به گزارش زنهار؛ پرسپولیس در شرایطی موفق به عبور از سد مس کرمان شد که گولسیانی دو بار موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند و بار دیگر قدرت فنی خود را در گلزنی با پنالتی به رخ کشید.

گولسیانی که بعد از جدایی یورگن لوکادیا مامور زدن پنالتی‌های این تیم شده، با ثبت صد درصدی پنالتی‌ها، در شرایطی ششمین گل فصل خود را ثبت کرد که پنج تای آن از پنالتی بوده است. مدافع گرجستانی پرسپولیس که پیش از این در واکنش به دلیل سپردن این ماموریت برای زدن پنالتی در پرسپولیس از قدرت شوتزنی و دقت خود برای این موضوع صحبت کرده بود، برابر مس کرمان با اتفاق ویژه‌ای مواجه شد.

بعد از اعلام پنالتی اول برای پرسپولیس که شانس ثبت دومین گل شاگردان یحیی گل‌محمدی را مقابل مس کرمان شکل داد، گولسیانی با قدم‌هایی محکم به سمت محوطه جریمه رفت و در شرایطی که بازیکنان حریف در حال کلنجار با کوپال ناظمی داور این بازی برای منصرف کردن وی بودند، توپ را در اختیار گرفت. او بدون توجه به دیگر بازیکنان روی نقطه پنالتی منتظر ایستاد تا شرایط زدن این ضربه برای وی فراهم شود.

بعد از فروکش کردن اعتراضات و آماده شدن بازیکنان برای این ضربه، نکته جالبی شکل گرفت؛ بیشتر بازیکنان پرسپولیس در میانه میدان و در کنار بیرانوند حاضر بودند و به صحبت مشغول بودند. این در حالیست که انتظار می‌رفت مثل تمامی پنالتی‌های مرسوم، بازیکنان زیادی پشت خط محوطه جریمه در انتظار زدن ضربه و سود بردن احتمالی از ریباند آن در صورت از دست دادن بازیکن پنالتی‌زن باشند. با این حال از جمع پرسپولیسی‌ها مهدی ترابی در یک سمت محوطه جریمه و سعید صادقی در سمت دیگر حاضر بودند و دانیال اسماعیلی‌فر نیز بعد از جدا شدن از بازیکنان میانه میدان با فاصله زیاد در مرکز و پشت سر گولسیانی حاضر بود. سروش نیز خود را به پشت محوطه جریمه رساند و در حرکت او هیچ اقدام به استارتی برای ریباند البته دیده نمی‌شود و در حال صحبت با بازیکن مس کرمان بود. موضوعی که شاید تنها این ذهنیت را ایجاد کند که بازیکنان پرسپولیس کاملا نسبت به گل شدن این پنالتی اطمینان داشته و از قدرت ضربه‌زنی گولسیانی مطمئن بودند.

اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد و مدافع گرجستانی پرسپولیس برخلاف جهت حرکت آرمان شهدادنژاد موفق شد دروازه مس کرمان را برای دومین بار در این بازی باز کرده و تیمش را به اطمینان بابت پیروزی در این جدال برساند. بعد از گل شدن این پنالتی بازیکنان با سرعت خود را به گولسیانی رسانده و حلقه شادی گل را شکل دادند.

 

البته در صحنه پنالتی دوم پرسپولیسی‌ها با تعداد نفرات بیشتری حامی گولسیانی در پشت خط محوطه جریمه مس کرمان بودند. اینبار شش سفیدپوش پرسپولیسی بهمراه گولسیانی در انتظار مشخص شدن تکلیف این پنالتی بودند و جالب اینکه عیسی آل‌کثیر در گوشه چپ و پنج پرسپولیسی دیگر در سمت مخالف و با ازدحام زیادی در انتظار مشخص شدن تکلیف این پنالتی بودند. نکته جالب توجه اینکه شهدادنژاد اینبار مسیر توپ را تشخیص داد اما هم ضرب توپ و هم زاویه آن به شکلی بود که کاری از دست او برنیامد و پرسپولیسی‌ها خیلی زود به دنبال شکل دادن حلقه شادی خود شدند.

گولسیانی که این روزها به پنالتی زن مورداعتماد پرسپولیس تبدیل شده، در آستانه دربی با روحیه‌ای بالا مهیای این جدال شده است. دیداری که در بازی رفت دو گل در آن به ثمر رسانده بود تا اکنون یکی از خریدهای خارجی قابل توجه پرسپولیس لقب گیرد و باید دید پایان دیدارهای فصل را با چه شرایطی دنبال خواهد کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار