ورم چشم، خراش، ضربه... از مسابقه بیرون می‌آیی یا جنگ؟

باشگاه پالما توئیت جالبی برای ستاره ایرانی خود پس از دیدار با بارسلونا منتشر کرد.

ورم چشم، خراش، ضربه... از مسابقه بیرون می‌آیی یا جنگ؟

به گزارش زنهار؛ حسین طیبی که هفته گذشته در دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری اسپانیا در ترکیب پالما حضور داشت و موفق شد برای تیمش گلزنی کند، شب گذشته هم در چارچوب دیدارهای لیگا ناسیونال برابر این تیم درخشید و در جریان تساوی چهار بر چهار تیمش یک پاس گل داد و عملکرد موثری با دریبل‌ها و موقعیت‌سازی‌های خود داشت.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که پیش از این هم تجربه گلزنی در دور رفت لیگا ناسیونال مقابل بارسلونا داشت و در تیم‌های غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال نیز به این مهم رسیده بود، دیشب علی‌رغم تلاش زیاد نتوانست این کار را انجام بدهد و ضربات او تبدیل به گل نشدند ولی با این وجود یک پاس گل داد.

حسین طیبی که امیدوار است فاصله یک امتیازی پالما با بارسلونا در صدر جدول لیگا ناسیونال اسپانیا جبران شود و بتوانند در پایان فصل و مرحله پلی‌آف به قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کنند، تاکنون در این رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و در بین لژیونرهای ایرانی بهترین عملکرد را داشته است.

باشگاه پالما اسپانیا نیز که در نخستین سال حضور طیبی در این تیم ابراز رضایت دارد، پس از دیدار شب گذشته مقابل بارسلونا در یک توئیت جالب برای این ملی‌پوش ایرانی نوشت: «ورم چشم، خراش، ضربه... از مسابقه بیرون می‌آیی یا جنگ؟»

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار