بازیکن مست در تمرینات پاریسن ژرمن!

یک خبرنگار فرانسوی ادعای جنجالی را علیه پاریسی‌ها مطرح کرد. پس از شکست دو بر صفر پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف زودهنگام از مسابقات، یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد یک بازیکن این تیم با حالت مستی در تمرین قبل از این بازی حضور داشت اما «کریستوف گالتیه» سرمربی پاریسی‌ها با این وجود او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد.

بازیکن مست در تمرینات پاریسن ژرمن!

به گزارش زنهار؛ یک خبرنگار فرانسوی ادعای جنجالی را علیه پاریسی‌ها مطرح کرد. پس از شکست دو بر صفر پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف زودهنگام از مسابقات، یک خبرنگار فرانسوی مدعی شد یک بازیکن این تیم با حالت مستی در تمرین قبل از این بازی حضور داشت اما «کریستوف گالتیه» سرمربی پاریسی‌ها با این وجود او را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد.

«رومین مولینا» در ویدئویی با عنوان «پاری‌سن‌ژرمن: اگر مردم می دانستند چه اتفاق افتاد...» منتشر کرده مدعی شده است: بازیکنی که در ترکیب ۱۱ نفره در آلیانز آره‌نا حضور داشت، دو روز قبل از مسابقه و پیش از آنکه باشگاه شبانه را در ساعت ۶ صبح ترک کند، در تمرین روز دوشنبه پاریس با حالت مستی حضور داشت.

مولینا همچنین مدعی شده این بازیکن عصر جمعه و صبح شنبه که در همان روز پاریسی‌ها با نانت در لیگ یک فرانسه بازی داشتند، رفتار مشابهی را داشته است. ای نخبرنگار فرانسوی اما حاضر به فاش‌کردن نام این بازیکن نشد.

«کیلیان امباپه» فوق‌ستاره پاریس پس از شکست یک بر صفر مقابل بایرن در دیدار رفت گفته بود برای غلبه بر مونیخی‌ها هم‌بازی‌هایش باید «سلامت باشند، خواب کافی و تغذیه مناسب» داشته باشند.

بسیاری از رسانه‌ها این اظهارات را کنایه به نیمار تلقی کردند که تصاویر او هنگامی که در یک رستوران فست‌فود «مک دونالدوز» حضور داشت، منتشر شد اما امباپه گفت منظورش بازیکن خاصی نبوده و به صورت کلی صحبت کرده است.

با این حال نیمار در بازی با لیل مصدوم شد و در دیدار مقابل نانت و بایرن حضور نداشت تا در صورت صحت ادعای مولینا، اتهامات از ستاره برزیلی برداشته شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار