وعده خاص امیررضا معصومی برای قهرمانی جهان

دارنده مدال طلای کشتی امیدهای جهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم گفت: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی هدف‌گذاری کردم و به دنبال اولین مدال قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان هستم.

وعده خاص امیررضا معصومی برای قهرمانی جهان

به گزارش زنهار؛ امیررضا معصومی در خصوص تمرین خود در سالن شهید مصطفی صدرزاده فدراسیون کشتی اظهار داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به تهران آمدم و با کسب اجازه از حسن رنگرز سرمربی تیم کشتی فرنگی دقایقی در این سالن تمرین کردم. پدرم به عنوان اصلی‌ترین مشوق من نیز در سالن حضور داشت. مسابقه وزن ۱۲۵ کیلوگرم روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود و برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ باید مدال طلای این دسته را از آن خود کنم. کار راحتی نیست اما تلاشم این است که سکوی نخست را از آن خود کنم.
دارنده مدال طلای جوانان جهان این را هم گفت: نسبت به سال گذشته تجربه بیشتری دارم و تلاش می‌کنم تا در مسابقه نهایی انتخابی عملکرد بهتری داشته باشم. رقیبان بسیار خوبی دارم و من نیز باید برای رسیدن به پیراهن تیم تلاشم را بیشتر کنم. تابع نظرات مربیان و کادر فنی هستم و با نظر آنان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهم کرد. کشتی ایران در شرایط خوبی است و هر وزن چند مدعی دارد و این نشان می‌دهد که در یکی از بهترین دوران این رشته ورزشی هستیم.
معصومی که مدال طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه دارد درباره القابی که این روزها به وی داده می‌شود گفت: دوستداران کشتی به من لطف دارند و امیدوارم لطف آنان را با مدال خوشرنگ المپیک جبران کنم. القابی مانند بلال ماخوف ایرانی و گلیه‌مرد را به من داند که لقب بلال ماخوف را بیشتر دوست دارم چرا که علاقه زیادی به سبک کشتی او دارم و سعی دارم مانند او باشم. گلیه مردی هم لقب خوبی است و چند نفر در خانواده ما در ورزش گیله‌مردی حضور داشتند. البته من در کشتی گیله‌مردی شرکت نداشتم.
پدیده نوظهور کشتی ایران در خصوص حریفان خود در قهرمانی کشور نیز عنوان کرد: برای رسیدن به قهرمانی نیاز به برتری در تمام دیدارها دارم تا بتوانم به دوبنده تیم ملی برسم.
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی)، روزهای ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار