امتناع علی مرادی از امضای صورت جلسه تحویل اموال فدراسیون وزنه‌برداری!

رییس پیشین فدراسیون وزنه برداری هنوز صورت جلسه تحویل تجهیزات و اموال فدراسیون به سرپرست را امضا نکرده است.

امتناع علی مرادی از امضای صورت جلسه تحویل اموال فدراسیون وزنه‌برداری!

به گزارش زنهار؛ حسین مقامی در گفت و گو با ایسنا در باره اینکه علی مرادی رییس پیشین فدراسیون هنوز صورت جلسه تحویل اموال و اسناد را امضا نکرده است، بیان کرد: زمانی که جا به جایی صورت می گیرد، تمام تجهیزات، اسناد منقول و غیر منقول که تحویل رییس وقت فدراسیون است، باید در یک صورت جلسه قانونی به نفر جدید تحویل داده شود اما این کار هنوز صورت نگرفته و صورت جلسه را امضا نکرده است. آقای انوشیروانی با حکم وزیر ورزش کار ها را انجام می دهد اما تحویل قانونی هنوز صورت نگرفته و صورت جلسه همچنان بدون امضا مانده است.

مقامی در پاسخ به این پرسش که پیگیر این مسئله بوده اند که مرادی صورت جلسه را امضا کند؟ تاکید کرد: بله خود وزارت ورزرش پیگیر است و کسی که مسئول این کار است نیز پیگیر بوده اما هنوز اتفاق خاصی صورت نگرفته است. ماهم سعی می کنم در چند روز آینده این کار را انجام دهیم تا در مجمع سالیانه مسائل را پیگیری کنیم.

او درپاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه امضا نکردن صورت جلسه تا چه اندازه روی مسائل جاری فدراسیون تاثیر گذار است؟ گفت: خیلی تاثیر ندارد و ما کار خودمان را انجام می دهیم. ولی بهتر این است از لحاظ قانونی انجام بگیرد. چیزی که وجود دارد را تحویل گرفته ایم، بازرس فدراسیون، نماینده حراست و نماینده وزارت ورزش از موارد موجود در فدراسیون اطلاع دارند و خللی ایجاد نمی کند با این حال بهتر این است کسی از جایی می رود، موارد را تحویل فرد جدید دهد اما متاسفانه این کار  انجام نشده است.

سرپرست دبیری فدراسیون در مورد زمان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون گفت: دنبال برگزاری مجمع سالیانه در مهر هستیم چون برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون، نیاز داریم مصوباتی را از مجمع بگیریم مانند آیین نامه انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان. ما باید در مجمع سالیانه تاییدیه بگیریم و سپس فراخوان بدهیم و فرایند برگزاری انتخابات کمیسیون ها را آغازکنیم.

مقامی در مورد تعیین تکلیف هیات های استانی بدون رییس نیز تصریح کرد: فرایند ثبت نام و پروسه برگزاری انتخابات هر استانی انجام شود، بلافاصله برای برگزاری انتخابات اقدام می کنیم تا هیات از بلاتکیفی در آید و تعلل نمی کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که محل برگزاری اردوی تیم های مردان و زنان تغییر می کند یا خیر؟ تاکید کرد:  برنامه فدراسیون این است، اگر اتاق خاصی رخ ندهد حداقل تا چهار، پنج روزتا قبل از اعزام به قهرمانی آسیا محل اردوها تغییر نکند. چون محل اردوی زنان و مردان در قزوین و بابلسر خوب است و لزومی به جا به جایی نیست. اگر کادرفنی و ورزشکاران راضی باشند محل اردو در همان جا باقی می ماند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار