اعلام برائت اعضای مجمع از حمایت شهاب عزیزی خادم!

پس از اتفاقات بازی تیم های ایران و لبنان در مشهد و اتفاقاتی که برای بانوان پشت درهای استادیوم افتاد، روسای هیات فوتبال با تنظیم یک نامه که دارای 33 امضا از اعضای مجمع فدراسیون بود، نسبت به این اتفاق و به ویژه عملکرد احسان اصولی اعتراض کردند.

اعلام برائت اعضای مجمع از حمایت شهاب عزیزی خادم!

به گزارش زنهار، در روز های اول تصور می شد، این نامه تنها یک اعتراض نسبت به اتفاقاتی است که برای بانوان در بازی با لبنان در مشهد رخ داده اما پس از گذشت چند روز طرفداران شهاب عزیزی خادم به نوعی این نامه را نشانه ای برای قدرت خود می دانستند و معتقد بودند آن ها توانسته اند برای چنین نامه ای که عملکرد اعضای هیات رییسه را زیر سوال برده 33 امضا جمع کنند و به نوعی بسیاری از افراد مجمع را حامی شهاب عزیزی خادم معرفی کردند.

اما پس از این اتفاق، اغلب امضاکنندگان نامه پیام هایی برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند که هدف آن ها برای امضای این نامه حمایت از شهاب عزیزی خادم نبوده و آن ها فقط می خواستند نسبت به اتفاقات بازی مشهد واکنش نشان دهند اما در این بین حامیان عزیزی خادم از این نامه سو استفاده کرده اند و آن ها چنین قصدی نداشته اند. یکی از امضاکنندگان نامه به طرفداری گفت؛

 من اگر می دانستم پای شهاب الدین عزیزی خادم وسط است، تحت هیچ شرایط این نامه را امضا نمی کردم. روز اول، رییس هیاتی که با من تماس گرفت، گفت فقط می خواهیم به اتفاقات مشهد اعتراض کنیم اما روز گذشته شنیدم حامیان عزیزی خادم گفته اند ما ظرف 48 ساعت 33 امضا جمع کردیم و برای بازگشت شهاب به فدراسیون راحت می توانیم 60 نفر از اعضای مجمع را با خود همسو کنیم. بعید می دانم غیر از همین 14 رییس هیات که هم پیمان شهاب عزیزی خادم هستند کسی در مجمع حامی او باشد.

پیش از این تصور می شد 18 نفر از 33 امضا کننده نامه حامی شهاب عزیزی خادم هستند اما برابر با شنیده های خبرنگار طرفداری و مطابق تماس هایی که با مسئولان فدراسیون گرفته شده به نظر می رسد تعداد حامیان شهاب عزیزی خادم در مجمع فعلا 14 نفر باشد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار