بازیکن لیگ برتری چاقوکشی را تکذیب کرد

دروازه بان پدیده مشهد حواشی عجیبی که درمورد این تیم به گوش می رسد را تکذیب می کند.

بازیکن لیگ برتری چاقوکشی را تکذیب کرد

به گزارش زنهار، قبل از دیدار پیکان با پدیده حواشی از رختکن تیم مشهدی به گوش می رسید که دو بازیکن با هم درگیر شدند و حالا بعد از گذشت چند روز شایعه شده در تمرین تیم پدیده دو گلر این تیم یعنی میلاد فراهانی و سعید جلال راد روی هم چاقو و قمه کشیدند. داود سیدعباسی به عنوان سرمربی از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و فراهانی که یک طرف ماجرا قرار دارد به شدت از این موضوع متعجب است و تمامی این اخبار را تکذیب می کند.

میلاد فراهانی در این مورد به خبرنگار ما گفت: واقعا خیلی چیز خنده داری است اختلافاتی وجود دارد ولی نه به این شدتی که می‌گویند. تیم ما هر موقع می‌آید به آرامش برسد برایش حاشیه درست می‌کنند. از ابتدای فصل سختی های زیادی کشیدیم ولی اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من و سعید مشکلی با هم نداریم.

وی در همین باره ادامه داد: من به عنوان بزرگتر تیم و همچنین کاپیتان پدیده اعلام می‌کنم که اخبار اعلام شده کذب است. در تمام تیم‌ها اختلافات وجود دارد ولی فکر نمی کنم به این شدت در هیچ کجای فوتبال به وجود بیاید و دو بازیکن بخواهند در حد چاقوکشی با هم برخورد داشته باشند! نزدیک بازی با سپاهان هستیم و بعد از آن هم با پرسپولیس دیدار می‌کنیم و حاشیه‌سازان این کارها را انجام می‌دهند تا تمرکز ما بهم بریزد  و نمی‌دانم دقیقا از کجا نشأت می‌گیرد و چه کسانی این صحبت ها را می کنند؟شما می توانید با سرمربی و بازیکنان  تماس بگیرید و از آنها بپرسید و مطمئن باشید آنها نیز خنده شان می گیرد.

فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا دعوای لفظی بین آنها بوده یا خیر توضیح داد: از ابتدای فصل حواشی برای من و سعید پیش آوردند ولی بین من و هیچ کس دیگری مشکلی پیش نیامده این مسائل و حواشی جدیدا فقط برای تیم ما اتفاق می‌افتد. اینکه می‌گویند من و سعید راد در این حد اختلاف داریم اصلا درست نیست تمام بازیکنان در تمام تیم ها ممکن است یکسری اختلافات با هم داشته باشند ولی نباید بزرگ نمایی کرد.

دروازه بان پدیده یادآور شد:من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید آن هم وقتی که هیچ فیلم و سندی هم در موردش موجود نیست و واقعا جای تعجب دارد که بخواهند تیم را به هم بریزند و این اصلاً کار خوبی نیست. ما شرایط خوبی از لحاظ امتیازی در جدول نداریم و این موضوع به اندازه کافی به ما لطمه زده و این حواشی هم بیشتر دارد ضرر می زند چنین مسائلی وجود ندارد و همه ما با قدرت داریم کار می کنیم تا بتوانیم یک شرایط خوب به وجود بیاوریم و از این بحران خارج شویم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار