جواد نکونام: مقابل گل‌گهر بازی سخت و سنگینی داریم/ شرایط فولاد خوب است اما ایده‌آل نیست

جواد نکونام گفت: فردا انتظار بازی سخت و سنگینی را داریم و باید بهترین عملکرد را مقابل تیم خوب گل‌گهر سیرجان داشته باشیم.

جواد نکونام: مقابل گل‌گهر بازی سخت و سنگینی داریم/ شرایط فولاد خوب است اما ایده‌آل نیست

به گزارش زنهار، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت:

 به نظرم از سالی که گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کرد برنامه‌ریزی خوبی داشتند. توانستند شرایط تیمی را سال به سال بهتر کنند و با برنامه به جلو آمدند. با هزینه‌هایی که می‌کنند برنامه‌های خوبی برای آینده باشگاه و استان‌شان دارند.

نکونام گفت: کار خوبی در حال انجام است و امیدوارم تداوم داشته باشد. یک تیم خوب، جون‌دار و با برنامه هستند. فردا انتظار بازی سخت و سنگینی را داریم و آماده بازی هستیم که بتوانیم بهترین عملکرد را فردا مقابل تیم خوب گل‌گهر سیرجان داشته باشیم.  می‌دانیم که در حال حاضر گل‌گهر در بهترین شرایط‌شان هستند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد:شرایط تیم ما خوب است ولی ایده‌آل نیست. مصدومیت‌ها و محرومیت‌هایی که گریبانگیر ما شده و مشکلاتی که برای‌مان در این مسیر به وجود می‌آید باید کنترل کنیم. سعی می‌کنیم مقابل گل‌گهر بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم.

نکونام افزود: گل‌گهر در فاز هجومی تیم خطرناکی است. نقاط ضعف‌شان را شناسایی کرده‌ایم و فردا با تمرکز بالا و برنامه‌های تاکتیکی وارد زمین خواهیم شد. امیدوارم از جانب دو تیم بازی خوبی باشد و بتوانیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و انشاءالله موفق باشیم.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار