نکونام پشت قلعه‌نویی درآمد

تیم استقلال با عبور از سد تیم صنعت نفت در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.

نکونام پشت قلعه‌نویی درآمد

به گزارش زنهار، ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت حاوی یک نکته جالب بود. بازی روزبه چشمی در پست تخصصی اش. یعنی هافبک دفاعی. این تنها یک نیمه دوام داشت و در نیمه دوم امید حامدی فر جای روزبه چشمی را گرفت و روزبه چشمی دوباره به خط دفاع رفت. بازی روزبه چشمی در خط دفاعی به سود استقلال تمام شد، بطوریکه استقلال در نیمه دوم صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شد و در نهایت به بهره گیری از یکی از فرصت‌ها به سه امتیاز بازی رسید.

روزبه چشمی بازی‌های متعددی را برای استقلال درقلب خط دفاعی انجام داده اما هر گاه به تیم  ملی دعوت شده در خط هافبک بازی کرده است. شاید این دوگانگی موجب شد که در ترکیب تیم ملی در جام ملت‌ها نتواند آن بازیکن همیشگی باشد. هر چند او در بازی با قطر که منجر به شکست و حذف ایران شد، نقشی نداشت.

در حالی که ایرادهای زیادی به خط دفاعی تیم ملی وجود دارد و بازی خوب روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال به نظر امیر قلعه نویی باید ایده جواد نکونام را در تیم ملی پیاده کند و از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کند. در بازی استقلال – صنعت نفت دیدیم روزبه چشمی چه خوب بازیسازی را از نقطه صفر دفاعی آغاز می‌کرد و مترها جلو می‌آمد و توپ را به گردش در می‌آورد. این بازی یک توصیه خوب از سوی جواد نکونام برای امیر قلعه نویی بود. اینکه از روزبه چشمی در قلب خط دفاعی استفاده کن. باید منتظر ماند و دید که امیر قلعه نویی در ادامه مسیر مربیگری در تیم ملی از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده خواهد کرد یا خیر.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار