افشاگری نکونام درباره جذب قلی‌زاده و جهانبخش

سرمربی استقلال مدعی شد که نام علیرضا جهانبخش و علی قلی‌زاده توسط مدیرعامل وارد لیست خرید تیم شده است.

 افشاگری نکونام درباره جذب قلی‌زاده و جهانبخش

  جواد نکونام روز گذشته و پس از تمرین استقلال، صحبت‌های تندی را علیه مدیریت باشگاه به زبان آورد. او در بخشی از گفته‌هایش به علت قرار گرفتن دو لژیونر مطرح و ملی پوش در لیست خریدش اشاره کرد.

پس از انتشار لیست اول نکونام و حضور نام های بزرگی مانند جهانبخش، قلی‌زاده، صیادمنش، عزت اللهی و... در این فهرست، بسیاری از علاقه‌مندان به استقلال نیز غیرممکن بودن جذب این نفرات را اعلام کردند و حالا سرمربی آبی‌ها ادعای جالبی در این خصوص دارد.

نکونام می‌گوید: من یک سوال دارم. خود ایشان (علی خطیر) گفتند برویم علی قلی‌زاده و علیرضا جهانبخش را بگیریم. من اصلا تعجب کردم و گفتم آقا پول داریم؟ ایشان گفتند باید دو ستاره بگیریم و موافقت کردم. گفتم ابتدای فصل با آنها صحبت کردم و گفتند به ایران نمی‌آیند، ولی الان صحبت‌ها را انجام بدهید و نام آنها را در لیست گذاشتم.

سرمربی آبی‌ها در ادامه گفت: دوباره تکرار می‌کنم خود ایشان (علی خطیر) به من زنگ زد و گفت علی قلی‌زاده و علیرضا جهانبخش را می‌گیریم، ما نیاز داریم ستاره بگیریم. من گفتم پول هست؟ گفتند بله.

باید دید که واکنش علی خطیر به این ادعا چه خواهد بود. پس از انتشار فهرست نکونام و حضور این ستاره‌ها، او مورد انتقاد شدید قرار گرفت، چرا که خواستار جذب بازیکنانی شده که مشخصا بی‌خیال حضور در اروپا نخواهند شد و تا چند سال دیگر به ایران بازنخواهند گشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار