درگیری لفظی رامین رضاییان با یک خبرنگار

مدافع راست تیم ملی ایران نسبت به انتقاد از عملکردشان در دیدار مقابل هنگ‌کنگ واکنش نشان داد.

درگیری لفظی رامین رضاییان با یک خبرنگار

به گزارش زنهار، رامین رضاییان در بخشی از نشست خبری پس از دیدار تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ، در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران ایرانی که امیر قلعه‌نویی را مخاطب خود قرار داده و عنوان کرده بود سرمربی هنگ‌کنگ اعتقاد داشت عملکرد برابری در این بازی به نمایش گذاشتند، گفت: ابتدا باید بگویم که خوب است ما برنده بازی شدیم! شما دوستان عزیز باید بدانید که هیچ تیمی در دنیا نیست که در همه مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشد. در برخی مسابقات مثل این دیدار هم اتفاقات فوتبالی رخ می دهد.

او با اشاره به فرصت‌سوزی‌هایی که داشت، اظهار کرد: خود من باید امشب سه گل می زدم ولی وقتی این همه موقعیت ایجاد می کنید، نشان از میل به نمایش هجومی در بین بچه‌ها است. تقصیر خود ما بود و اگر از موقعیت ها بهتر استفاده می کردیم، هنگ کنگ هم در ضدحملات بیشتر به ما فرصت می داد و گل های بعدی را می زدیم.

مدافع راست تیم ملی ایران خطاب به خبرنگار ابراز کرد: اینکه شما این مدلی سوال می‌پرسید، خوب نیست. در یک تورنمنت بزرگ که همه می خواهیم در کنار هم باشیم، یک بازی به این شکل پیش می‌آید. با این وجود ما در این دیدار گلی دریافت نکردیم و موقعیت های هنگ‌کنگ بخاطر اشتباهاتی بود که بازیکنان بزرگ دنیا هم مرتکب آنها می شوند و این اتفاقات چیزی از ارزش‌های بازیکنان و کادر فنی ما کم نمی‌کند، چراکه فوتبال خوبی ارائه دادیم.فوتبال ما روز به روز جلو می رود و خواسته شما برای قهرمانی در این تورنمنت، طبیعی است و همه مربیان نیز تیم ایران را مدعی می دانند ولی چیزی که همه بچه ها می گویند، این است که بازی به بازی پیش می رویم و مطمئنا در مسابقه آینده نمایش بهتری خواهیم داشت.

رضاییان درباره احتمال تقابل با کره یا ژاپن در دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها گفت: نمی‌دانیم در مرحله حذفی به کدام تیم برخورد می کنیم، اما وقتی یک تیم می خواهد قهرمان شود، باید به همه تیم ها احترام بگذارد و بازی به بازی پیش برود. از الان نباید درباره نیمه نهایی صحبت کنیم. مطمئن باشید در مسابقه آینده عملکرد خیلی بهتری از تیم ملی ایران می بینید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار