بازیکنان محروم سپاهان زیر ذره‌بین؛ رضای درخشان، پیام پرنوسان و پهلوان ناامیدکننده

6 بازیکن محروم سپاهان عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به یکدیگر در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر داشته‌اند.

بازیکنان محروم سپاهان زیر ذره‌بین؛ رضای درخشان، پیام پرنوسان و پهلوان ناامیدکننده

به گزارش زنهار، در آستانه بازی با گل‌گهر بود که سپاهانی‌ها یک خبر خوب و یک خبر بد دریافت کردند. آن‌ها ابتدا چهار امتیاز کسر شده را بازیافتند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند اما ساعاتی بعد 6 بازیکن خود را به علت مشکلاتی که در قراردادشان بود، از دست دادند. اتفاقی که باعث شد طلایی‌پوشان در سیرجان با نتیجه 3 بر یک به میزبان خود ببازند و دومین شکست متوالی را تجربه کنند. در این گزارش قرار است به اثرگذاری این 6 بازیکن در ترکیب سپاهان در لیگ بیست‌وسوم بپردازیم.

پیام نیازمند

دروازه‌بان اصلی طلایی‌پوشان که این روزها رقم قرارداد فصل دومش حسابی روی بورس است و درباره‌اش صحبت می‌شود در این فصل از لیگ 12 بار از دروازه تیم اصفهانی حراست کرده که نتیجه آن تنها 4 کلین‌شیت بوده است. پیام در این فصل نتوانسته نمایش چندان دل‌چسبی داشته باشد و البته ساختار تدافعی نه‌چندان سفت‌ومحکم تیم مورایس هم در این قضیه بی‌تاثیر نبوده است. با این وجود فاصله بین نیازمند و جانشینش یعنی نیما میرزازاد باعث شده تا نبود این گلر ملی‌پوش به‌چشم بیاید.

رضا اسدی

در کنار شهریار مغانلو، رضا اسدی موثرترین بازیکن این فصل سپاهان در لیگ برتر بوده است. اسدی که به جز بازی با گل‌گهر در الباقی دیدارهای نایب‌قهرمان فصل پیش لیگ برتر به میدان رفته، زننده 8 گل بوده و 3 بار هم برای هم‌تیمی‌هایش پاس گل ارسال کرده است. نبود رضا در دیدار برابر گل‌گهر کاملا به‌چشم آمد و او جزو معدود بازیکنان سپاهان به‌حساب می‌آید که پر کردن جای خالی‌اش حداقل در برهه کنونی کار بسیار سختی است.

احسان پهلوان و هادی محمدی

2 بازیکن جدید این فصل سپاهان موفق نشده‌اند عملکرد چندان قابل قبولی داشته باشند. پهلوان خیلی زودتر از حد تصور از ترکیب اصلی خارج شد و نبود چند بازیکن در خط میانی هم نتوانست میدان را برای او باز کند و مورایس ترجیح داد از چهره‌های جوان تیمش به جای او بهره ببرد. هادی محمدی هم بعد از عملکرد ضعیف مدافعان میانی و رفتن نیلسون جونیور، در هفته‌های اخیر وارد ترکیب شد اما با بازیکنی که در تراکتور دیده بودیم همچنان فاصله محسوسی دارد. احسان تا به اینجای لیگ 6 بازی و هادی محمدی 10 بازی به انجام رسانده‌اند.

رضا شکاری و کاوه رضایی

رضا شکاری خیلی زود دچار مصدومیت شد و از ترکیب اصلی بیرون رفت اما در هفته‌های اخیر مجددا شرایط مسابقه را پیدا کرد. با این وجود با محرومیت به‌وجود آمده، دوباره شاهد بیرون رفتن این بازیکن از ترکیب سپاهان بوده‌ایم. شکاری تا به اینجای کار 2 گل زده و یک پاس گل ارسال کرده است. ماجرای کاوه رضایی هم جالب توجه است. او نیز همانند رضا، آمار 2 گل و یک پاس گل را بر جای گذاشته است. کاوه شرایط خوبی در ابتدای فصل نداشت اما در هفته‌های گذشته شاهد بهتر شدن شرایط این بازیکن بوده‌ایم. مهاجم اسبق استقلال در حال اوج‌گیری بود که این محرومیت، ترمز او را کشید. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار