سرنوشت تلخ ستاره خوشتیپ استقلالی

سیاوش یزدانی این روزها شرایط خوبی در سپاهان ندارد و به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده است.

سرنوشت تلخ ستاره خوشتیپ استقلالی

به گزارش زنهار، سپاهان در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌وسوم شرایط بسیار خوبی داشته و علی‌رغم اتفاقاتی چون رای کمیته انضباطی در پرونده سقف بودجه و محرومیت 6 بازیکن، توانسته صدرنشین جدول در پایان هفته چهاردهم باشد. آن‌ها با وجود عملکرد درخشانی که داشته‌اند، در خط دفاعی با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و ژوزه مورایس هنوز نتوانسته یک زوج دفاعی مطمئن پیدا کند.سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال یکی از نفرات خط دفاعی سپاهان است که نتوانسته اعتماد ژوزه مورایس را جلب کند. او از نیم‌فصل دوم فصل گذشته در سپاهان حضور دارد ولی در این مدت بیشتر نیمکت‌نشین بوده و دیدارهایی که به زمین رفته هم عملکرد پرفراز و نشیبی داشته است.

روزهای سخت پس از سربازی

سیاوش یزدانی در لیگ بیست‌ویکم بهترین روزهای فوتبال خود را سپری می‌کرد و رهبر خط دفاعی مستحکم استقلال در فصل قهرمانی بدون شکست بود. او در آن زمان به پای ثابت اردوهای تیم ملی هم تبدیل شده بود و امید زیادی به حضور در جام جهانی قطر داشت. ماجرای خدمت سربازی اما شرایط او را به کل تغییر داد و باعث شد این مدافع هرگز به اوج برنگردد. یزدانی اواسط آن فصل سرباز شد و به ملوان رفت ولی بدون انجام حتی یک بازی از این تیم جدا شد و با پایان سربازی به استقلال برگشت.تصور می‌شد با بازگشت یزدانی به استقلال او دوباره به یک مهره قابل اعتماد در ترکیب این تیم تبدیل شود ولی ریکاردو سا پینتو ترجیح داد از زوج رافائل سیلوا و عارف غلامی استفاده کند. یزدانی هم در دقایقی که به میدان رفت نشانی از آن مدافع آماده گذشته نداشت و در نهایت پس از اشتباه مرگبار مقابل سپاهان در لیست مازاد قرار گرفت.

نیمکت‌نشینی زیر نظر دومین پرتغالی

یزدانی پس از جدایی از استقلال تصمیم گرفت به تیم سابق خود، سپاهان برگردد و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد. او از نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم که راهی سپاهان شده تنها 14 بازی برای این تیم انجام داده و بیشتر یک مدافع نیمکت‌نشین بوده است. عملکرد یزدانی در بازی‌هایی که به زمین رفته هم طوری نبوده که مورایس به ادامه حضورش در ترکیب اصلی قانع شود و به طور مثال اشتباهاتش مقابل پرسپولیس در جام حذفی باعث شکست سپاهان شد.این درحالی است که سپاهان با توجه به جدایی مدافع برزیلی خود نیلسون جونیور و غیبت محمد دانشگر در چند بازی، از کمبود مدافع رنج می‌برد و مورایس حتی در بعضی بازی‌ها از محمد قربانی در پست غیرتخصصی مدافع میانی استفاده کرده است. وضعیت نه‌چندان جالب یزدانی در سپاهان باعث شده شایعات زیادی در خصوص جدایی او از این تیم شنیده شود و ممکن است این مدافع نیم‌فصل دوم را در تیم دیگری آغاز کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار