عاملان اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس در سپاهان به هم رسیدند!

باز هم حجم حواشی باعث شد تا یک اتفاق فنی کمتر دیده شود، در سپاهان همه نگاه‌ها به مسائل حاشیه ای قبل از بازی با گل گهر بود!

عاملان اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس در سپاهان به هم رسیدند!

به گزارش زنهار؛ اتفاقاتی که این فصل برای سپاهان افتاده می‌تواند دستمایه یک سریال ۹۰ شبی باشد. سریالی که انواع موقعیت‌های طنز و درام را در خود دارد!فقط به همین هفته گذشته برای نمونه نگاه کنید؛ ابتدا سپاهان روز یکشنبه در هفته چهاردهم در خانه مغلوب آلومینیوم شد و طی سه دقیقه آخر سه اخراجی داد، رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی که به طور اتوماتیک بازی بعدی تیمشان را از دست دادند. در همان بازی رامین رضاییان و هادی محمدی اخطار گرفتند و بعد از بازی اعلام شد که رامین به دلیل پارگی عضله دو بازی بعدی تیمش را از دست داد.قرار بود سپاهان پنجشنبه ۷ دی ماه دیدار معوقه از هفته ششم خود را در خانه گل گهر برگزار کند، بدون ۴ بازیکن اصلی اما وقتی تیم به سیرجان رسید شب مسابقه پیام آمد که ۶ بازیکن این تیم تا تصحیح قرارداد خود اجازه بازی ندارند. پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان ۶ بازیکنی بودند که اجازه بازی نداشتند. رضا اسدی محروم بود و اصلاً به سیرجان نیامد اما سپاهان حق استفاده از ۵ نفر دیگر را هم نداشت. حتماً در جریان اعتراضات خوزه مورایس هستید، او قبل و بعد از بازی نسبت به این رفتار فدراسیون انتقاد داشت که چرا شب بازی بیرون خانه به او خبر محرومیت ۶ بازیکن را می‌دهند. دیدیم که روز مسابقه سپاهان روی نیمکت بازیکنی نداشت.

همه در مورد این حواشی و درستی یا نادرستی رفتار فدراسیون حرف می‌زنند اما حجم این حرف‌ها در مورد یک اتفاق حاشیه‌ای به قدری بالا رفت که یک اتفاق فنی درون میدان اصلاً دیده نشد. از ابتدای فصل که سپاهان عیسی آل‌کثیر را خرید همه منتظر تشکیل زوج مخوف آل‌کثیر و مقانلو بودند. دو مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی و دو پرسپولیسی که رفتن آنها باعث بزرگترین شکاف بین سرمربی و مدیرعامل شد. شهریار فصل قبل آقای گل لیگ ما شد و آل‌کثیر بهترین گلزن پرسپولیس و فاتح هر سه جام، پس کاملا طبیعی بود که همه فوتبال منتظر تشکیل این زوج باشند اما همان اتفاقات ابتدای بحث مانع شد.در ابتدای فصل قرارداد آل‌کثیر ثبت نشد. از هفته‌ای توانست برای سپاهان بازی کند که شهریار مغانلو مصدوم شد و در هفته‌های اخیر که هر دو شرایط بازی پیدا کرده بودند، این اتفاق هرگز در ترکیب اولیه با نظر مورایس نیفتاد. تا اینکه بالاخره در چهاردهمین بازی فصل سپاهان اتفاقی که فوتبالی‌ها منتظرش بودند افتاد و زوج مخوف سپاهان تشکیل شد. اما در روزی که دیگر بازیکنی پشت سر آنها برای تغذیه این دو در زمین نبود! فقط یک فرشاد احمدزاده از ترکیب ثابت سپاهان درون زمین بود که زور او هم به تنهایی به تغذیه این دو مهاجم نرسید!حالا فوتبال باز هم باید منتظر باشد تا روزی که سپاهان تمام توان خود را پشت سر این دو گلزن داشته باشد، آن وقت باید عیار واقعی سپاهان را دید!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار