بازخوانی اتفاقات باورنکردنی در نقش جهان؛ سپاهان هنوز هم پرستاره است!

با وجود اخراج 3 بازیکن سپاهان در دیدار با آلومینیوم، همچنان فهرست این تیم پرستاره است و ژوزه مورایس دغدغه شیرینی در سیرجان برابر گل‌گهر دارد.ا

بازخوانی اتفاقات باورنکردنی در نقش جهان؛ سپاهان هنوز هم پرستاره است!

به گزارش زنهار، تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک برگزارکننده عجیب‌ترین دوئل هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران بودند. این مسابقه فرجامی غیرمنتظره داشت و در حالی‌که با توجه به شرایط 2 تیم تصور می‌شد که ششمین برد پیاپی طلایی‌پوشان احتمالاً رقم خواهد خورد اما گلزنی عارف حاجی‌عیدی زمینه‌ساز برتری یک‌گله اراکی‌ها در اصفهان شد تا یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های فصل در اصفهان رقم بخورد. در کنار اشاره به برتری یک‌گله آلومینیوم، این مسابقه حواشی جنجالی هم در دلِ خود داشت. سپاهانی‌ها در فاصله حدوداً 8 دقیقه 8 نفره شدند که رکورد عجیب و کم‌نظیری در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. رضا اسدی در دقیقه 86 و 2 دقیقه بعد از دریافت کارت زرد اول، با دریافت کارت زرد دوم از وحید کاظمی، اخراج شد و زمین مسابقه را ترک کرد. برایان دابو در دقیقه 87 و در حالی‌که در نیمه نخست از داور اخطار گرفته بود، دومین کارت قرمز را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد و محمد کریمی هم در دقیقه (4+90) 2 اخطار پیاپی گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد تا طلایی‌پوشان با 8 بازیکن کار خود را مقابل آلومینیوم به پایان برسانند!

شاگردان ژوزه مورایس در حالی مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند که کسب 3 امتیاز برابر حریف اراکی می‌توانست باعث صدرنشینی طلایی‌پوشان با وجود انجام یک بازی کمتر نسبت به استقلال شود. آن‌ها نه‌تنها صدرنشین لیگ نشدند که حالا برای دیدار بعدی خود که معوقه از هفته یازدهم خواهد بود و باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر بروند، 3 مهره کلیدی‌شان را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند؛ رضا اسدی، برایان دابو و محمد کریمی. جالب آنکه با وجود از دست دادن این چهره‌های کلیدی و تاثیرگذار، بازهم دستِ ژوزه مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای جدال با گل‌گهر سیرجان باز است و سرمربی سپاهان دغدغه شیرینی برای چینش ترکیب تیمش دارد!

دفاع پرستاره با بازگشت میلاد

پیام نیازمند گزینه حضور در خط دروازه است. هادی محمدی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و محمد قربانی گزینه‌های حضور در دفاع میانی سپاهان هستند و در دفاع راست هم رامین رضاییان و آریا یوسفی در دسترس ژوزه مورایس هستند و در سمت چپ هم میلاد زکی‌پور با توجه به گذراندن یک جلسه محرومیتش در شرایطی مشابه قربانی، در دسترس سرمربی سپاهان است. باید اشاره داشت که امید نورافکن هم سرانجام شرایط حضور در مسابقه را به‌دست آورده و می‌تواند در سمت چپ خط دفاعی سپاهان به میدان برود. با وجود این فهرست پرستاره، احتمالاً هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور در جدال با گل‌گهر برای سپاهان در خط دفاعی در میدان مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.

امید، فرمانده خط هافبک سپاهان؟

محمد قربانی و امید نورافکن جزو بازیکنان چند پسته سپاهان محسوب می‌شوند و در کنار آن‌ها، باید اشاره‌ای هم به نام احسان پهلوان، فرشاد احمدزاده و البته محمدجواد حسین‌نژاد داشت. در غیاب دابو و کریمی، احتمالاً مثلث خط هافبک سپاهان با حضور امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده چینش خواهد شد که حضور این 3 ستاره در خط هافبک طلایی‌پوشان نشانه دیگری از پرستاره‌ترین بودن فهرست سپاهان است. جالب آنکه در صورت حضور آن‌ها در ترکیب اصلی، چهره‌هایی مانند قربانی و پهلوان می‌توانند گزینه تعویض باشند.

ترافیک شدید در خط حمله طلایی‌پوشان

رضا اسدی شانس حضور در دیدار با گل‌گهر را از دست داده اما با این وجود، دستِ ژوزه مورایس در فاز تهاجمی تیمش هم پر است. آریا یوسفی و رضا شکاری گزینه‌های حضور در پست وینگر هستند و باید اشاره داشت که بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده و احسان پهلوان هم می‌توانند در قامت وینگر برای سپاهان به میدان بروند! جالب آنکه در غیاب اسدی در نوک خط حمله، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر و کاوه رضایی هم در دسترس ژوزه مورایس هستند تا سرمربی سپاهان برای چینش مثلث خط تهاجمی تیمش با دردسر شیرینی مواجه باشد و در حضور این ستاره‌ها، غیبت مهره کلیدی مانند رضا اسدی به چشم نیاید!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار