رکورد دست‌نیافتنی استقلالِ نکونام در لیگ بیست‌وسوم؛ سریال نباختن‌ها تمدید شد

آبی‌پوشان پایتخت برای یازدهمین بازی پیاپی توانستند بدون شکست کار خود را در لیگ بیست‌وسوم به پایان ببرند و رکورد خود را بهبود بخشند.

رکورد دست‌نیافتنی استقلالِ نکونام در لیگ بیست‌وسوم؛ سریال نباختن‌ها تمدید شد

به گزارش زنهار؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در نزدیک‌ترین فاصله به پایان کارش در نیم‌فصل نخست قرار دارد و با برگزاری 10 مسابقه دیگر، پرونده نیم‌فصل اول لیگ بیست‌وسوم بسته خواهد شد. در کورس مدعیان، رقابت تیم‌های استقلال، سپاهان و پرسپولیس برای صدرنشینی در پایان نیم‌فصل نخست شانس دارند و رقابت تنگاتنگی میان آن‌ها برقرار است. نگاهی به جدول لیگ بیست‌وسوم حکایت از آن دارد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس هر کدام با یک شکست، کم‌ترین باخت را در فصل جاری لیگ برتر متحمل شده‌اند.

رکورد فوق‌العاده شاگردان نکو

استقلال اولین و آخرین شکست خود در لیگ بیست‌وسوم را در هفته سوم متحمل شد؛ جایی‌که گلزنی رضا اسدی روی ریباند یک ضربه پنالتی باعث شد تا طلایی‌پوشان اصفهانی بردی یک‌گله را برابر یکی از مدعیان قهرمانی به‌دست آورند. بعد از شکست مقابل سپاهان، آبی‌پوشان پایتخت توانستند 6 برد به‌دست آورند و 5 تساوی هم در کارنامه استقلال دیده می‌شود تا شاگردان جواد نکونام با 11 هفته شکست‌ناپذیری، از این حیث در میان تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم رکورددار باشند.

ذوبی‌ها، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده استقلال

آبی‌پوشان پایتخت در حالی رکورد 11 هفته پیاپی شکست‌ناپذیری را در فصل جاری دارند که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده استقلال در این فصل، ذوب‌آهن اصفهان است. سفیدوسبزپوشان اصفهانی در 7 بازی اخیرشان باختی را متحمل نشده‌اند؛ به‌طوری‌که شاگردان محمد ربیعی بعد از شکست خانگی مقابل مس رفسنجان، با کسب 3 برد و پذیرش 4 تساوی توانسته‌اند کار خود را پیش ببرند و آمار درخشانی را از خود در زمینه شکست‌ناپذیری به جای گذاشته‌اند و دومین تیم برتر فصل محسوب می‌شوند.

پرسپولیسی‌ها و شکست‌ناپذیری در 4 بازی پیاپی

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از پذیرش باخت یک‌گله مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، دیگر شکستی را متحمل نشده‌اند و 2 برد و 2 تساوی در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود. در کنار پرسپولیس، نام تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک هم دیده می‌شود که در 4 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند تا این 3 تیم بعد از استقلال و ذوب‌آهن، مشترکاً در رتبه سوم تیم‌های شکست‌ناپذیر (در بازی‌های متوالی) نام‌شان به چشم آید. گل‌گهر سیرجان هم در 3 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده و فولاد خوزستان و استقلال خوزستان هم تیم‌هایی هستند که 2 بازی اخیر خود را بدون باخت به پایان برده‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار