ساعت رولکس پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی!

این روزها بحث پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی حسابی داغ است و گروهی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم به آن واکنش نشان داده‌اند.

ساعت رولکس پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی!

به گزارش زنهار؛ پس از اینکه فرمانده پلیس راهور اعلام کرد خودروهایی که ملی پوشان به واسطه پاداش صعودشان به جام جهانی مجوز ورود آن به کشور را دریافت کرده‌اند پلاک نمی‌شود، دیوان عدالت اداری نیز با انتشار حکمی خبر از ابطال مجوز مورد نظر داد تا سر و صدای بسیار زیادی پیرامون همین ماجرا در جامعه ورزش دوباره به راه بیفتد. در همین رابطه جالب است بدانید وقتی تیم ملی فوتبال کشورمان برای نخستین مرتبه مجوز حضور در جام جهانی را گرفت و مسافر آرژانتین ۱۹۷۸ شد، جوایز ویژه‌ای برای ملی پوشان در نظر گرفته شد که بعضی از آنها را دادند و برخی از آنها نیز هرگز پرداخت نشد! برای مثال به هر کدام از ملی‌پوشان یک ساعت رولکس به عنوان پاداش صعود به جام جهانی داده شد که البته تعدادی از ستارگان آن زمان تاج (استقلال) و پرسپولیس بلافاصله پس از دریافت آنها را به علی پروین فروختند و اسطوره پرسپولیس که در آن مقطع کاپیتان تیم ملی بود؛ این ساعت‌ها را از رفقای آبی و قرمز خودش خرید.

همچنین تعدادی سکه طلا هم به ملی پوشان داده شد ولی پاداش ۱۰۰ هزار تومانی که  در آن زمان رقم کاملاً قابل ملاحظه‌ای محسوب شده و قرار بود به همه ملی‌پوشان داده شود، پس از بازگشت آنها از آرژانتین پرداخت نشد و بعد از آن هم اساساً مسئله منتفی شد چون پس از انقلاب، روسای فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی کاملاً عوض شدند. ناصر حجازی اسطوره فقید استقلال  مدتی قبل از فوتش پیرامون همین مسئله به خبر ورزشی گفت: اگر سازمان تربیت بدنی در تابستان سال ۵۷ به وعده‌ای که از چند ماه قبل داده بود، عمل می‌کرد و پاداش ۱۰۰ هزار تومانی ما را می‌داد، زندگی بسیاری از بچه‌ها عوض می‌شد چون اگر با آن یک واحد آپارتمان یا چند صد متر زمین می‌خریدیم، الان قیمتش فوق العاده بیشتر شده بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار