ترین‌های هفته دوازدهم؛ ادامه روزهای طلایی

نتایج هفته دوازدهم باعث تغییراتی در بالای جدول شد؛ سپاهان جای ملوان را در رده دوم گرفت.

ترین‌های هفته دوازدهم؛ ادامه روزهای طلایی

به گزارش زنهار، هفته دوازدهم با پرواز سپاهان در جدول همراه شد. به غیر از سپاهان البته تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، شمس‌آذر، فولاد، آلومینیوم و نساجی هم در این هفته نتایج مطلوبی کسب کردند. شمس‌آذر در بین این تیم‌ها بیشترین نماینده را در ترین‌ها دارد.

تیم هفته: سپاهان

سپاهان به نسخه وحشتناک خود برگشته است. این تیم پس از صعود در آسیا این‌بار در لیگ هم قدرت‌نمایی کرد. پیروزی 4 بر یک سپاهان مقابل مس رفسنجان، قاطع‌ترین برد هفته دوازدهم بود.

مربی هفته: سعید دقیقی (شمس‌آذر)

سعید دقیقی و شمس‌آذر در این هفته موفق به انجام کاری شدند که برای اکثر تیم‌ها در این فصل غیرممکن به نظر می‌رسید؛ شکست دادن ملوان. شاگردان دقیقی در شرایطی توانستند ملوان را در انزلی شکست دهند که ملوان قبل از این بازی در رده دوم جدول حضور داشت.

پاس گل هفته: محمدامین کاظمیان (آلومینیوم اراک)

گل و پاس گل هفته در آبادان شکل گرفت. آلومینیوم با یک پاس گل ماهرانه در خانه حریف به پیروزی رسید. محمدامین کاظمیان در شرایطی که بازی 1-1 بود، رضا جبیره را مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت کرد تا تیمش به یک پیروزی مهم برسد. کاظمیان زننده گل اول آلومینیوم هم بود.

گل هفته: یوسف کی‌شمس (صنعت نفت آبادان)

هفته دوازدهم شاهد دو ضربه آزاد زیبا بود؛ یوسف کی‌شمس از صنعت‌نفت آبادان و رامین رضاییان از سپاهان. کی‌شمس از فاصله‌ای توپ را گل کرد که در فوتبال ایران کمتر دیده شده است، با این ضربه تماشایی صنعت گل تساوی را به آلومینیوم زد، اما گلی که در نهایت کمکی به آبادانی‌ها نکرد.

بازیکن هفته: علی‌اصغر اعرابی (شمس‌آذر قزوین)

ستاره این هفته لیگ در انزلی رونمایی شد. در پیروزی 2 بر صفر شمس‌آذر در خانه ملوان نام یک بازیکن جلب توجه کرد؛ علی‌اصغر اعرابی. این بازیکن با زدن هر 2 گل بازی بالاتر از بازیکنانی مثل شهریار مغانلو، بازیکن هفته شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار