آخرین خبر از محرومان استقلال از دربی

استقلال از بابت در اختیار داشتن مهره‌های کلیدی خود و محروم نشدن آنها هیچ مشکلی حداقل فعلاً برای جدال با پرسپولیس ندارد.

آخرین خبر از محرومان استقلال از دربی

به گزارش زنهار، استقلال شنبه هفته آینده در اهواز مهمان فولاد خوزستان خواهد بود و پس از برگزاری این بازی همه چیز جهت تقابل آبی پوشان با پرسپولیس در دربی پایتخت فراهم خواهد شد. مسابقه‌ای که پنجشنبه هفته آینده به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. آبی پوشان پایتخت در حالی زیر نظر جواد نکونام آماده تقابل ۲۳ آذر ماه می‌شوند که به لحاظ کارت‌های زرد دغدغه‌ای ندارند و در شرایط عادی فقط یک بازیکن این تیم در صورت گرفتن اخطار، دربی را از دست می‌دهد.

در آستانه محرومیت

در میان بازیکنان کنونی استقلال فقط امید حامدی فر خطر محرومیت از دربی را با تمام وجود احساس می کند. بازیکنی که تا اینجای کار ۳ کارت زرد در لیگ بیست و سوم دریافت کرده و اگر مقابل فولاد یک اخطار دیگر بگیرد، به صورت اتوماتیک دربی پایتخت را از دست خواهد داد. البته با توجه به اینکه حامدی‌فر حداقل روی کاغذ شانس زیادی برای فیکس بازی کردن در اهواز ندارد، احتمال اینکه شنبه مقابل فولاد اخطار بگیرد زیاد نیست و حتی اگر چنین اتفاقی هم رخ بدهد، جواد نکونام با از دست دادن احتمالی او دچار معضل بزرگ تاکتیکی نخواهد شد.

کاپیتان‌ها و شرایط خاص

در میان نفرات استقلال قطعاً سید حسین حسینی و روزبه چشمی برای دربی فوق العاده  نقش مهمی ایفا می‌کنند. کاپیتان‌های اول و دوم استقلال تاکنون در فصل جاری هر کدام دو کارت زرد دریافت کرده‌اند و با توجه به اینکه طبق قانون هر بازیکنی در مرحله اول با دریافت ۴ اخطار مسابقه بعدی را از دست می‌دهد، جواد نکونام از بابت آنها دغدغه‌ای نخواهد داشت مگر اینکه کارت قرمز بگیرند. البته با توجه به تجربه‌ای که حسینی و چشمی دارند، فوق العاده بعید به نظر می‌رسد که چنین اشتباه بزرگی در اهواز بکنند و از زمین اخراج شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار