ترکیب پرسپولیس برای ماموریت صعود لو رفت!

یک بازی حساس دیگر پیش‌روی سرخ‌ها و یحیی گل محمدی به دنبال بهترین تصمیم برای اینکه در پایان جدال مقابل الدحیل، جشن صعود تیمش را برپا کند.

ترکیب پرسپولیس برای ماموریت صعود لو رفت!

به گزارش زنهار، پرسپولیس با هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و برای اینکه در قرعه مرحله بعدی این رقابت‌ها قرار گیرد، یک برد مقابل الدحیل آنها را بدون اما و اگر به این هدف خواهد رساند.امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری و یاسین سلمانی جدال با الدحیل را از دست داده‌اند و همه چیز علیه سرخ‌ها برای چینش بدون دغدغه یحیی گل محمدی شکل داده است. با این حال ارتش سرخ یحیی گل محمدی به پشتوانه هزاران هواداری که سکوهای آزادی را به اشغال خود درآورده‌اند، به دنبال این هستند تا با یک برد از این مرحله عبور کنند.

یحیی گل محمدی که در دوره قبلی این رقابت‌ها روی نیمکت پرسپولیس تا فینال بازی‌ها پیش رفته بود، اکنون صعود به جمع هشت تیم برتر منطقه غرب را هدف قرار داده است و با توجه به پتانسیلی که در اختیار دارد، به دنبال بهترین تصمیم برای چینش یازده بازیکن مدنظر خود در این بازی است.انتخاب اول پرسپولیس در دروازه علیرضا بیرانوند خواهد بود. گلر سرخ‌ها که طی پنج بازی اخیر در این رقابت‌ها سه کلین شیت ثبت کرده، به دنبال تکرار این اتفاق خواهد بود تا شانس تیمش برای صعود به مرحله بعدی را افزایش دهد. بیرانوند آخرین تقابل با الدحیل را در استادیوم آزادی را در شرایطی به پایان رساند که با برتری سه – یک برابر حریف، صعود به مرحله نیمه نهایی را جشن گرفت. بردی که پایه گذار گل سوم آن، بیرانوند بود.خط دفاعی پرسپولیس با حضور محمدحسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب دفاعی شکل خواهد گرفت. در سمت چپ دفاعی نیز علی نعمتی حاضر خواهد بود که برابر النصر نمایشی درخشان از خود به جا گذاشت و در نهایت نیز با انتخاب سایت‌های آماری به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد. دانیال اسماعیلی‌فر نیز که در تمرین آخر این تیم دچار آسیب دیدگی شده بود، قادر به حضور در این دیدار خواهد بود و در سمت راست ترکیب سرخ‌ها حاضر خواهد بود.

خط میانی سرنوشت ساز پرسپولیس

در خط میانی پرسپولیس باید انتظار حضور میلاد سرلک و مسعود ریگی را باید کشید. سرلک به عنوان یکی از ستاره‌های پرسپولیس در جدال مقابل النصر عربستان که با اخراج کردن بازیکن حریف توانست فشار را از این تیم کم کند، اینبار هم در کنار خود مسعود ریگی را خواهد داشت.یک خط جلوتر مثلث تهاجمی جالب توجه پرسپولیس بار دیگر شکل خواهد گرفت. سعید صادقی با پشت سر گذاشتن بیماری به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار مهدی ترابی و سروش رفیعی وظیفه پایه‌ریزی حملات سرخ‌ها را عهده‌دار خواهند بود. بازیکنانی که البته با توجه به تکنیک جالب توجه و قدرت گلزنی، نیم نگاهی هم به دروازه حریف دارند تا گل سرنوشت ساز این جدال را به نام خود کنند.در راس خط حمله هم این شهاب زاهدی است که به دنبال طلسم شکنی در آسیاست. مهاجم پرسپولیس با گذشت پنج بازی از لیگ قهرمانان نتوانسته جشن گل خود را در این رقابت‌ها برپا کند و باید دید قادر خواهد بود به طلسم خود مقابل الدحیل پایان بخشد یا خیر.

ترکیب احتمالی:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی. روی نیمکت هم پرسپولیس فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، (احتمالا امید عالیشاه) و نبیل باهویی را به عنوان نفرات سرشناس در اختیار دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار