درگیری شدید ساکت با یک استقلالی!

در آستانه تقابل مس رفسنجان با سپاهان، سرمربی نارنجی‌پوشان با یکی از بازیکنان تیمش درگیر شده است.

درگیری شدید ساکت با یک استقلالی!

به گزارش زنهار؛ ساکت الهامی در سالیان گذشته جزو مربیان موفق فوتبال ایران بوده و توانسته در تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران عنوان قهرمانی در جام حذفی را به‌دست آورد و همراه با تیم هوادار تهران هم نتایج قابل‌قبولی را کسب کرد. او در لیگ بیست‌وسوم و بعد از گمانه‌زنی‌هایی که درباره حضور احتمالی‌اش روی نیمکت استقلال مطرح بود، سکان هدایت مس رفسنجان را پذیرفته و روند سینوسی را همراه این تیم در فصل جدید لیگ برتر داشته است.مسی‌ها بعد از کسب ۴ برد، ۲ تساوی و ۵ شکست خود را برای انجام دوازدهمین بازی فصل آماده کنند؛ آن‌هم در حالی‌که در هفته دوازدهم میهمان سپاهان در اصفهان هستند و بعد از وقفه‌ای ۱۵ روزه باید در جدال با حریف اصفهانی به میدان بروند. باتوجه به شکست مس رفسنجان در ۲ بازی اخیرش مقابل گل‌گهر سیرجان و صنعت‌نفت آبادان، نارنجی‌پوشان نیاز مبرمی به کسب امتیاز از جدال با سپاهان دارند، اما در آستانه انجام این مسابقه مهم، اتفاقاتی جنجالی در اردوی مسی‌ها رخ داده است.

جنجال‌آفرینی ناگهانی ساکت در دیداری تدارکاتی!

الهامی در کنار موفقیت‌هایی که در سالیان گذشته به‌دست آورده، همواره حاشیه‌های جنجالی را هم ایجاد کرده است. او در دوره حضورش در نساجی با صابر حردانی درگیری داشت و در دوران حضورش روی نیمکت هوادار هم در چند نوبت با بابک مرادی به مشکل خورد و اختلافاتی میان طرفین به‌وجود آمد. درگیری با مهرداد رضایی و مهدی تارتار هم از جمله دیگر حواشی ساکت الهامی در سالیان گذشته محسوب می‌شود و حالا در تازه‌ترین جنجال ایجاد شده از سوی ساکت الهامی، او با میثم تیموری مدافع چپ سابق استقلال و کنونی مس رفسنجان درگیر شده و گفته می‌شود که این درگیری در جریان دیدار تدارکاتی اخیر مس رفسنجان رخ داده است.

الهامی و اخراج ۲ دستیار؟

تیموری در این فصل جزو مهره‌های مورداعتماد ساکت الهامی محسوب می‌شود و در هر ۱۱ مسابقه این فصل مسی‌ها به میدان رفته و ۱۰ بار در ترکیب اولیه تیمش بوده است، اما گفته می‌شود که حالا میان طرفین در اردوی مس، درگیری به‌وجود آمده است. جالب آنکه درگیری با میثم تیموری، تنها حاشیه جنجالی ایجاد شده از سوی ساکت الهامی نیست و او طی روز‌های گذشته با برخی از همکاران خود در کادرفنی مس رفسنجان هم به مشکل برخورده و درخواست تغییر و تحولات در کادرفنی تیمش را داشته است.

سرنوشت بابک مرادی در انتظار میثم تیموری؟

باشگاه مس رفسنجان هنوز نسبت به درگیری ایجاد شده میان الهامی و تیموری واکنشی نداشته و همچنین درباره موضوع جدایی ۲ دستیار ساکت الهامی از جمع مربیان مس واکنش نشان نداده است، اما آنچه مشخص است اینکه در ادامه سریال حاشیه‌های جنجالی الهامی در فوتبال ایران، او حالا در جمع نارنجی‌پوشان با شاگرد خود درگیر شده است. باید دید سرنوشتی مشابه بابک مرادی در فصل گذشته در انتظار میثم تیموری است و او همچنان در فهرست مس رفسنجان باقی می‌ماند یا تصمیمی جنجالی‌تر از سوی ساکت الهامی درباره مدافع چپ‌پای تیمش اتخاذ خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار