سپاهان در آزادی هم نمی‌تواند میزبان باشد؟/ گره کور لیگ قهرمانان آسیا این بار در تهران

پس از مشکلات عجیب و غریب به وجود آمده برای میزبانی سپاهان در دیدار مقابل الاتحاد حالا این تیم با مشکل آلودگی هوای پایتخت مواجه شده است.

سپاهان در آزادی هم نمی‌تواند میزبان باشد؟/ گره کور لیگ قهرمانان آسیا این بار در تهران

به گزارش زنهار؛ با مروری در اخبار هواشناسی امروز تهران به وضوح می‌توان دریافت که شرایط آلودگی هوای پایتخت به قدری رو به وخامت است که از امروز و در نوبت عصر آموزشگاه‌های تحصیلی برخی از مقاطع شهرهای نزدیک تهران را به صورت نیمه تعطیل و آنلاین تغییر داده‌اند.تازه‌ترین اخبار درباره وضعیت آلودگی هوا مشخص می‌کند این آلودگی ظرف روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به اوج خود خواهد رسید. این در شرایطی است که تیم نیروی هوایی عراق حریف تیم سپاهان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا باید روز یکشنبه (فردا)در تهران یک جلسه تمرین کرده و دوشنبه شب همین هفته (ششم آذر) به مصاف سپاهان برود.

در حال حاضر هواشناسی اعلام کرده این شرایط بد آلودگی هوا ظرف روزهای سه‌شنبه هفتم آذر با بارندگی در تهران کاهش می‌یابد که این می‌تواند شرایط را برای تعویق احتمالی بازی سپاهان مهیا کند اما یک مشکل دیگر در این مسیر وجود دارد.با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های نساجی مازندران و موبای سیتی در روز سه‌شنبه هفتم آذر که از قبل برنامه‌ریزی شده این دیدار در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. بنابراین تعویق احتمالی ۲۴ ساعته بازی سپاهان از روز دوشنبه که شرایط هوای تهران به شدت آلوده پیش بینی شده به روز سه‌شنبه این مشکل را به وجود خواهد آورد که همزمانی برگزاری این دو دیدار در ورزشگاه آزادی شرایط بازی قبلی این دو تیم در ورزشگاه آزادی را تکرار کند.یادآور می‌شود؛ اگر طبق پیش بینی هواشناسی در روز سه‌شنبه هفته جاری بارندگی در تهران صورت بگیرد در آن صورت برگزاری دو مسابقه سنگین روی چمن باران خورده، قطعاً لطمه زیادی به چمن ورزشگاه آزادی خواهد زد.ناگفته نماند؛ تیم سپاهان به دلیل رای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این تیم باید در زمین ورزشگاه آزادی میزبان نیروی هوایی عراق باشد. بازی قبلی این تیم در استادیوم آزادی با برتری ۹ بر ۰ مقابل آلمالیق به پایان رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار