فرصت طلایی برای ستاره استقلال در غیاب آلوز؛ وقتِ مهندس‌شدن

ریکاردو آلوز برای دومین هفته پیاپی به دلیل محرومیت نمی‌تواند در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی به میدان برود.

فرصت طلایی برای ستاره استقلال در غیاب آلوز؛ وقتِ مهندس‌شدن

به گزارش زنهار، یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از اتمام تعطیلات فیفادی قرار است از فردا (پنجشنبه) دوم آذرماه فعالیت خود را آغاز کند و یکی از چهره‌های سرشناسی که در هفته پیش‌رو غایب خواهد بود، کسی جز ریکاردو آلوز نیست؛ هافبک پرتغالی و طراح تراکتور. آلوز که در دیدار سرنوشت‌ساز هفته گذشته تیمش برابر استقلال هم غایب بود و فقدان او در خط هافبک سرخ‌پوشان تبریزی به چشم آمد، برای دومین هفته پیاپی به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و این مسئله برای پاکو خمس چالش‌آفرین شده است.آلوز در جدال هفته نهم برابر نساجی مازندران، ابتدا از داور مسابقه کارت زرد گرفت و سپس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. همین مسئله باعث شد تا او هم 4 اخطاره شود و هم کارت قرمز دریافت کند و براساس قوانین، او حالا باید 2 جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد که در کنار فقدان حضور او در ترکیب تراکتور، جایگاه این ستاره پرتغالی هم در صدر جدول برترین گل‌سازان لیگ بیست‌وسوم به خطر افتاده و این احتمال وجود دارد که در هفته پیش‌رو، آلوز موقعیت خود در صدر جدول برترین گل‌سازان فصل را از دست بدهد.

مهدی‌پور در سودای صدرنشینی

ریکادو آلوز که فصل گذشته با 12 پاس گل توانست برترین گل‌ساز لیگ بیست‌ودوم شود، در سودای دفاع از این عنوان است و در فصل جدید هم با وجود نتایج پرنوسان تراکتور، عملکرد قابل‌قبولی را داشته است؛ به‌طوری‌که 5 گل از 14 گل تراکتوری‌ها در لیگ برتر و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روی پاس ستناره پرتغالی به‌ثمر رسیده که تعداد پاس گل‌های او در فصل جدید لیگ برتر، 4 پاس گل است. مهدی مهدی‌پور هافبک خلاق استقلال، جدی‌ترین گزینه رسیدن به جایگاه آلوز است و هافبک پرتغالی تراکتور امید دارد که درخشش همتای خود در ترکیب استقلال ادامه نداشته باشد. مهدی مهدی پور که در هفته دوم سازنده گل پیروزی‌بخش تیمش در جدال با ملوان بندرانزلی بود و در نبرد با استقلال خوزستان هم گل برتری شاگردان جواد نکونام را ساخت، در دیدار قبلی آبی‌ها برابر تراکتور تبریز، از فقدان حضور ریکاردو آلوز در زمین مسابقه بهره برد و خود را در قامت یک ستاره بازی‌ساز نشان داد و توانست گل اول آبی‌ها را مهندسی کند تا شمار پاس گل‌هایش در لیگ بیست‌وسوم به عدد 3 برسد و حالا او در کنار سروش رفیعی، دو تعقیب‌کننده جدی ریکاردو آلوز در صدر جدول بیشترین پاس گل‌های لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شوند.

رویای هافبک آبی‌پوش برابر تیم سابق محقق می‌شود؟

پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر استراحت خواهد کرد و دیدار سرخ‌پوشان با نساجی مازندران در هفته هشتم رقابت‌ها به روز جمعه هشتم دی‌ماه موکول شده است. با این اوصاف، مهدی مهدی‌پور که باید در ترکیب استقلال در جدال با ذوب‌آهن اصفهان به میدان برود، جدی‌ترین چهره در مسیر رسیدن به صدر جدول برترین گل‌سازان لیگ بیست‌وسوم در غیاب ریکاردو آلوز محسوب می‌شود. هافبک آبی‌پوشان پایتخت امید دارد که در جدال با تیم سابق خود بتواند به درخشش‌اش در ترکیب استقلال ادامه بدهد و در غیاب آلوز خود را به صدر جدول بهترین گل‌سازان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برساند.

ابوالفضل رزاق‌پور، محسن آذرباد، محمدجواد حسین‌نژاد، علی آزادمنش، علی‌اصغر اعرابی، مهران احمدی، محمدحسین باصری، ابوالفضل جلالی، حسن شوشتری، ابوذر صفرزاده، امین قاسمی‌نژاد و آریا یوسفی هم بازیکنانی هستند که در جدول برترین گل‌سازان فصل، عدد 2 در مقابل شمار پاس گل‌هایشان دیده می‌شود و در هفته پیش‌رو فرصت دارند تا در غیاب ریکاردو آلوز، به شمار پاس گل‌های خود بیفزایند و در کورس مدعیان بهترین گل‌سازان لیگ بیست‌وسوم نام خود را مطرح کنند. رزاق‌پور، قاسمی‌نژاد، باصری و جلالی بازیکنانی هستند که در هفته دهم موفق به‌ثبت پاس گل شدند و حالا در سودای آن هستند تا روند گل‌سازی‌های خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را در هفته پیش‌رو حفظ کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار