خیال سرخپوشان راحت باشد!

استقلالی‌ها از حدوداً دو هفته قبل وارد یک ماجرای تازه شدند. پس از اینکه در حکم اولیه از سپاهان ۴ امتیاز کسب شد و پرسپولیس هم محکوم به کسر یک امتیاز گردید، این بحث بر سر زبان‌ها افتاد که استقلال نیز سرنوشتی مشابه پیدا می‌کند و به خاطر عبور از قاعده سقف بودجه با کسر امتیاز مواجه خواهد شد.

 خیال سرخپوشان راحت باشد!

به گزارش زنهار؛ این ماجرا حتی به تقابل گروهی از مدیران استقلال و پرسپولیس در رسانه‌ها هم دامن زد ولی حالا کادر مدیریتی باشگاه استقلال با اطمینان حرف دیگری می‌زند. یکی از مدیران باشگاه در این رابطه گفت: پیرامون مبحث سقف بودجه و کسر امتیاز چون قضیه خیلی حساس است، قرار شده اطلاع رسانی رسمی پیرامون آن فقط از طریق مصاحبه‌های آقای خطیر یا بیانیه رسمی باشگاه صورت بگیرد ولی من با صراحت به شما می‌گویم که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و اسنادی که در اختیار داریم این قضیه را ثابت می‌کند. خیال دوستان پرسپولیسی راحت باشد، استقلال بابت ماجرای سقف بودجه نه تنها محکوم به کسر امتیاز نخواهد شد بلکه حتی تذکر هم نخواهد گرفت چون از این بابت مشکلی ندارد و کار خلافی مرتکب نشده است. اسناد ما کاملاً شفاف است و بر بی‌گناهی ما در تمام محاکم فوتبالی و غیر فوتبالی مهر تایید می‌زند.

وی افزوده: برای ما عجیب است که یکسری از دوستان در سایر تیم‌های لیگ برتری چگونه تحت تاثیر جو قرار گرفته و مرتب تاکید می‌کردند که پرونده استقلال در قضیه سقف بودجه مشکوک است! خب اگر این پرونده مشکوک بود، چرا این همه میان جواد نکونام و علی خطیر مشکل به وجود آمد؟ اگر ما بدون توجه به قاعده سقف بودجه، بازیکن می‌خریدیم که دیگر سرمربی دغدغه‌ای از این بابت نداشت. آقایانی که در تیم‌های لیگ برتری سمت دارند و استقلال را متهم به عبور از سقف بودجه می‌کنند ای کاش بازی‌های ما را بهتر نگاه می‌کردند و می‌دیدند تیمی که آنها مدعی تخلفش شده‌اند، دقیقاً به خاطر اینکه مرتکب خلاف نشود الان چند هفته است که مهدی هاشمی‌نسب یکی از ارکان مهم کادر فنی خود را به خاطر عدم ثبت قرارداد روی نیمکت ندارد درحالیکه اگر ما خلاف می‌کردیم که هاشمی‌نسب می‌توانست کنار دست نکونام بنشیند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار