گل‌ محمدی: چرا به چمن آب ندادید؟!

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی برابر استقلال تاجیکستان از شرایط چمن استادیوم انتقاد کرد.

گل‌ محمدی: چرا به چمن آب ندادید؟!

به گزارش زنهار، پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان قرار گرفت و در نیمه اول از حریف خود پیش افتاد، اما در ادامه گل تساوی را دریافت کرد تا موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه نشود. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تیم ما خیلی خوب توانست توپ را به جریان بیندازد و بازی را کنترل کند. به موقعیت‌های خوبی هم رسیدیم و گل خوبی هم زدیم. در نیمه دوم هدف‌مان این بود که گل دوم را بزنیم اما تحت تاثیر پرس تیم حریف قرار گرفتیم و متاسفانه نتوانستیم خوب از پرس خارج شویم و به زمین حریف برسیم. تیم حریف هم در نیمه دوم انگیزه خیلی بیشتری برای جبران گل خورده داشت. باید می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم اما توپ‌های زیادی را در خط دفاع و خط هافبک از دست دادیم و بازی را به حریف دادیم.

نمی‌توانم توجیه زیادی درباره این مساوی داشته باشم. الان برای ما مهم است که بتوانیم کارایی خوبی داشته باشیم و خودمان را برای بازی بعدی با سپاهان آماده کنیم. همه می‌دانند که گروه خیلی سختی داریم و بالا آمدن از این گروه مثل این است که به فینال باشگاه‌های آسیا برسی. واقعا گروه سختی است و صعود از آن کار دشواری است، اما تمام تلاش‌مان این است که در بازی برابر النصر و الدحیل بهترین نتیجه را بگیریم و بتوانیم به دور بعدی راه پیدا کنیم.

از مسئولان AFC انتظار داشتیم که نظارت بیشتری روی آبدهی چمن داشته باشند، اما متاسفانه نه قبل از بازی و نه بین بازی این اتفاق نیفتاد. این اولین بار است که در جام باشگاه‌های آسیا این اتفاق رخ داده و دلیلش را نمی‌دانم. شاید محدودیت‌هایی داشتند اما انتظارمان این بود که حداقل آبرسانی خوبی برای چمن داشته باشند که هر دو تیم بتوانند سرعت بیشتری بدهند. هر دو تیم تاکتیک و نفرات تکنیکی خوبی داشتند و شاید اگر این اتفاق می‌افتاد، هم سرعت بازی بیشتر می‌شد و بازی دیدنی‌تری را از دو تیم می‌دیدیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار