کارت‌های هدیه های جنجالی در استقلال

باشگاه استقلال در واکنش به شایعه سازی‌های مجازی ساعات گذشته، بیانیه‌ای صادر کرد. برخی مدعی شده اند باشگاه استقلال این تعدادی کارت هدیه به خبرنگاران و اهالی رسانه اهدا کرده است .

 کارت‌های هدیه های جنجالی در استقلال

  در این بیانیه آمده است؛ طی چند ساعت گذشته انتشار یک سند بانکی در فضای مجازی باعث شده برخی شایعات و اخبار کذب درباره این سند از سوی منابع مغرض، در فضای مجازی منتشر شود. این سند بانکی، مربوط به خرید تعدادی کارت هدیه از سوی باشگاه استقلال برای اهدا به کادرفنی و بازیکنان تیم امید استقلال و کارکنان آکادمی باشگاه است. همانطور که قبلا هم اطلاع رسانی شده بود، موبایل موسوی آمل، اسپانسر باشگاه استقلال، به عنوان پاداش برد تیم امید استقلال در دربی امیدها، خرید این کارت هدیه ها را متقبل شده بود.

متاسفانه عده ای با اهداف مشخص با این انتشار این سند و با تفاسیر نادرست، علیه باشگاه بزرگ استقلال شایعه پراکنی کرده و مدعی شده اند باشگاه استقلال این کارت هدیه ها را به خبرنگاران و اهالی رسانه اهدا کرده اند. شایعه سازان باید بابت بی احترامی به شخصیت و منزلت فعالان محترم رسانه ای از این دوستان فرهیخته عذر خواهی کنند!

روابط باشگاه استقلال با اهالی رسانه همیشه بر پایه احترام متقابل بوده و هرگز باشگاه استقلال نگاه کاسبکارانه و معامله گرانه به اهالی رسانه نداشته که اگر غیر از این بود همین الان، کاسبان فضای مجازی و خودخبرنگارخوانده های باج گیر و اخاذ، خریداری شده بودند و اینگونه علیه باشگاه استقلال، شایعه پراکنی نمی کردند. مطمئنا بخش حقوقی باشگاه استقلال، در اسرع وقت اقدامات قانونی علیه منتشر کنندگان این خبر کذب را انجام خواهد داد.

متاسفانه در ماجرای انتشار اسناد باشگاه ردپای کسی که با رفتار خائنانه، نشان داد مخالف اتحاد در استقلال است دیده می شود. هرچند باشگاه استقلال، تخلفی مرتکب نشده و اسپانسر باشگاه به بازیکنان تیم امید استقلال هدیه داده اما تکلیف کسی که به ظاهر خودش را جزو خانواده استقلال می داند اما با نیات پلید و شوم، اسناد بدون مشکل داخل خانواده را در اختیار تیم تخریب استقلال می گذارد و خط می دهد این اسناد را تخلف بدانند، مشخص است. باشگاه استقلال برای همه خبرنگاران و اصحاب رسانه احترام قائل است اما همین که این افراد، قشر پاک خبرنگار را هدف قرار می دهند و یک سند را دستاویز می کنند تا وجه خبرنگاران را خراب کنند، نشان می دهد چه ماهیتی دارند.

در پایان باشگاه استقلال تاکید می کند هواداران باید هوشیار باشند و چهره کسانی که حاضرند به هر طریقی، استقلال را از نفس بیاندازند، بشناسند. هواداران به خوبی می دانند که استقلال روی ریل موفقیت قرار گرفته و اتحاد در ارکان باشگاه بزرگ و پرافتخار پایتخت، مثل خاری در چشم دشمنان استقلال فرورفته است. هواداران استقلال مطمئنا به راحتی اجازه نمی دهند عده ای معلوم الحال برای تخریب وجه باشگاه به راحتی به هر کاری دست بزنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار