دعوت این دو پرسپولیسی به تیم ملی

عملکرد دو ستاره تیم پرسپولیس مورد توجه مربیان تیم ملی کشورمان قرار گرفته است.

دعوت این دو پرسپولیسی به تیم ملی

به گزارش زنهار، به گواه تمامی کارشناسان، محمد عمری بهترین نمایش فصل خود را در تیم فوتبال پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان ارائه داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در خانه و مقابل تیم ده نفره صنعت نفت آبادان دو امتیاز از دست داد که محمد عمری بهترین نمایش فصلش را ارائه داد.

با وجود اینکه پرسپولیس در آخرین دقیقه مسابقه برتری خود را از دست داد اما می‌توان بهترین بازیکن میدان و تقابل این تیم با صنعت نفت را از بین بازیکنان سرخپوش انتخاب کرد و این بازیکن کسی نیست جز محمد عمری.

وینگر کوچولوی پرسپولیس از ابتدای این مسابقه فوق العاده انرژیک و توانمند در زمین ظاهر شد و اصلا شبیه عمری بازی با ملوان نبود.عمری که ابتدا به عنوان وینگر و سپس در نقش مهاجم سایه بازی کرد در این مسابقه بارها به قلب دفاع حریف زد در بین مدافعان صنعت توپ گرفت، موقعیت ساخت و دفاع فشرده میهمان را به هم ریخت. عمری با شوت خود قبل از پایان ربع نخست نیمه دوم نیمه دوم گل مساوی را به زیبایی به ثمر رساند تا نخستین گل فصلش برای پرسپولیس گل مهمی باشد. او در صحنه منجر به پنالتی و گل دوم تیمش هم همکاری فوق العاده‌ای با دانیال اسماعیلی فر داشت و در ثبت این گل هم تاثیر گذاشت. با این وجود نمایش فوق‌العاده عمری تحت تاثیر تساوی لحظه آخری و تلخ پرسپولیس از نگاه‌ها دور ماند و این بازی درخشان به درد او و تیمش نخورد.

از طرفی در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید. در این بازی سعید صادقی هر ۲ گل پرسپولیس را به ثمر رساند. زننده ۲ گل پرسپولیس مقابل استقلال بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

در همین ارتباط شنیدیم به احتمال فراوان از بین سعید صادقی و محمد عمری وینگرهای چپ و راست پرسپولیس، یکی به تیم ملی دعوت خواهد شد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، بیست و پنجم و ۳۰ آبان به ترتیب باید به مصاف تیم ملی هنگ‌کنگ و ازبکستان برود. با توجه به برگزاری هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ۱۹ تا ۲۱ آبان، اردوی تیم ملی پیش از دیدار با هنگ‌کنگ از ۲۲ آبان آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان سه روز پیش از دیدار با این تیم در ورزشگاه آزادی به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی ۲ روز بعد از دیدار با هنگ‌کنگ یعنی ۲۷ آبان راهی تاشکند خواهند شد تا قبل از بازی دوم در این مرحله با ازبکستان، خود را برای این دیدار آماده کنند. همچنین تیم ملی ایران بلافاصله بعد از این بازی در ۳۰ آبان تاشکند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار