اطلاعیه غیررسمی پرسپولیس و سکوت موقت استقلال!

در حالی که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مشکلات زیادی در بخش‌های مدیریت و پشتیبانی دارند، در روزهای اخیر وارد حاشیه‌هایی شدند که دستاوردی برایشان ندارد.

اطلاعیه غیررسمی پرسپولیس و سکوت موقت استقلال!

به گزارش زنهار، دیروز روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در یک پیام اینستاگرامی مدعی شد از این پس بابت اتفاقات رخ‌داده در هفته گذشته، جواب آن تیم را نمی‌دهیم.

اگرچه این یک اطلاعیه رسمی نبود و مشخص هم نیست تا چه زمانی، سیاست سکوت و مدارا دوام خواهد داشت، با این همه امیدواریم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال حتی اگر می‌خواهند وارد یک مناقشه اساسی شوند، کیفیت بحث‌هایشان در قواره حیثیت و تاریخ این تیم‌ها در تاریخ فوتبال ایران باشد.

استقلال و پرسپولیس آن‌قدر مشکل دارند که سرمربیان دو تیم به این صورت که ملاحظه کردیم به جان هم نیفتند و دست‌کم از کلنجارهای هواداری فاصله بگیرند. نکونام و گل‌محمدی، از چهره‌های عاقل، فنی و حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس بوده‌اند که به این جایگاه فعلی رسیده‌اند. توقع از هر دو نفر این است که در حال حاضر برای تیم‌های خودشان وقت بگذارند تا این‌که علیه یکدیگر بیانیه صادر کنند.

پرسپولیس برای تدوام قهرمانی‌هایش در لیگ و شرایط امروزش در فوتبال آسیا باید نقشه‌های تازه‌ای در سر داشته باشد. استقلال باید برای حفظ روند موفقیت‌آمیز در رقابت‌های لیگ، برنامه‌هایش را پیاده کند و به فکر کسب جام در این فصل باشد.

مشکلات مدیریتی بی‌شمار در هر دو باشگاه نشان می‌دهد بحث‌هایی در این اندازه که فلانی در حد من نیست و بهمانی از من یکی پایین‌تر یا بالاتر است، فقط استقلال و پرسپولیس را از اهداف بزرگشان دور می‌کند. البته صلاح مملکت خویش را خسروان دانند اما این همه آن چیزی است که به ذهن ما رسید؛ در غیر این صورت برای دعوا و درگیری، راه باز و جاده دراز است. می‌توانید تا دنیا دنیاست به سمت هم سنگ پرتاب کنید و از این بازی مخرب لذت ببرید. آخرش هم که لابد شما تقصیرات را بر گردن نخواهید گرفت!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار