نکونام و گل‌محمدی ادب را رعایت کنند

بازیکن پیشین استقلال تاکید کرد که استقلال می‌توانست به ۳ امتیاز بازی با شمس‌آذر دست پیدا کند زیرا این تیم بازیکنان با تجربه خوبی دارد.

نکونام و گل‌محمدی ادب را رعایت کنند

به گزارش زنهار، منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگویی درباره تساوی این تیم مقابل شمس آذر قزوین اظهار کرد: تیم شمس آذر بازی بسیار خوبی را انجام داد و مقابل استقلال ضد فوتبال بازی نکرد. آن‌ها چند برد پشت سر هم به‌دست آورده بودند و حتی فولاد را هم برده بودند. استقلال در این بازی چند موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد و به نظرم تساوی عادلانه بود.

او درباره عملکرد حسینی در این دیدار ادامه داد: حسین حسینی را در این بازی خوب دیدم. توپ‌های داخل ۱۸ قدم را به خوبی جمع کرد و روی گل‌های خورده هم مقصر نبود زیرا مدافعان باید توپ‌های کوتاه را دفع کنند که متاسفانه این کار را نکردند. این بازی به پایان رسید و بازیکنان باید به فکر بازی‌های بعدی باشند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که داوری آیا در بازی تاثیرگذار بود یا خیر؟ تصریح کرد: بازی یک مقدار پر افت و خیز بود ولی فکر می‌کنم عملکرد داوری بد نبود.

بازیکن پیشین استقلال درباره این که از دست دادن این ۲ امتیاز چقدر به ضرر آبی‌پوشان خواهد بود بیان کرد: استقلال می‌توانست به ۳ امتیاز این بازی دست پیدا کند زیرا این تیم بازیکنان با تجربه خوبی دارد. در لیگ امسال پیروز شدن کار راحتی نیست و دیدید که نفت ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس چه فوتبال قشنگی را ارائه کرد و حتی ملوان برابر سپاهان در اصفهان به پیروزی رسید. مطمئن هستم استقلال در ادامه بهتر خواهد شد.

رشیدی درباره درگیری‌های لفظی نکونام و گل‌محمدی توضیح داد: هر دو باید ادب را رعایت کنند و هرکسی راجع به تیم خودش صحبت کند. احترام دو طرف باید حفظ شود زیرا هردو سرمربی تیم‌های بزرگی هستند. بهتر است هرچه زودتر این مسائل به پایان برسد و هردو مربی روی تیم‌های خودشان تمرکز کنند.

او درباره تعطیلی دوباره لیگ به خاطر تیم ملی گفت: متاسفانه باز همان آش و همان کاسه است. تیم‌ها تا می‌خواهند راه بیفتند لیگ تعطیل می‌شود و دوباره باید بروند بدنسازی کرده و دنبال بازی دوستانه باشند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که لیگ کم‌تر تعطیل شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار