اعتراف جالب این استقلالی!

سرمربی تیم فوتبال هوادار به این نکته اذعان کرد که تیمش برای امتیاز گرفتن از پیکان کار دشواری پیش رو دارد.

اعتراف جالب این استقلالی!

به گزارش زنهار، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال هوادار مقابل پیکان اظهار داشت: روز مربی را به همه بزرگانی که در خدمت‌شان بودیم و خیلی چیزها را به ما یاد دادند، تبریک می‌گویم. این روز را گرامی می‌داریم و برای همه مربیانی که برای ما زحمت کشیده‌اند، آرزوی سلامتی می‌کنیم. همچنین یاد بزرگانی مانند ناصر حجازی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی و نادر دست‌نشان را که روح‌شان آسمانی شده است، گرامی می‌داریم.

وی در مورد دیدار با خودروسازان بیان کرد: بازی سختی پیش رو داریم. پیکان تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود و امتیاز گرفتن از این تیم بسیار دشوار است. اگر بازیکنان ما روند دو هفته گذشته را حفظ کنند و با همان انگیزه وارد زمین شوند، می‌توانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی هوادار با تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل استقلال و گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: بازی‌های خوبی در این دو هفته ارائه کردیم؛ به‌ویژه در سیرجان که امتیاز گرفتیم. امیدوارم این روند شخصیت‌سازی بچه‌ها ادامه یابد، اعتمادبه نفس بازیکنان بیشتر شود و آنها بیشتر تلاش کنند تا به امید خدا، جایگاه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

فکری در مورد غایبان هوادار برابر پیکان تصریح کرد: رباط صلیبی ایوب کلانتری در بازی با استقلال پاره شد و امیدوارم او هرچه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاورد. عارف محمدعلی‌پور هم جراحی مینیسک داشت و این دو بازیکن را در اختیار نداریم. بازیکنانی که آماده باشند، در اردوی تیم خواهیم داشت و اگر آمادگی لازم را نداشته باشند، در لیست 20 نفره ما نخواهند بود.

وی درباره برگزاری دیدار با پیکان در ساعت 15 گفت: با توجه به زمان بیداری و تغذیه بازیکنان، دوست داشتم بازی بعد از ساعت چهار یا پنج عصر برگزار شود. وقتی مسابقه در ساعت سه عصر برگزار می‌شود، همه چیز به هم می‌خورد و باید صبحانه و ناهار بچه‌ها را یکی کنیم. امیدوارم ورزشگاه نور کافی داشته باشد و استادیوم‌ها از نور کافی برخوردار باشند تا بعد از ساعت چهار یا پنج عصر بازی کنیم. شاید پخش تلویزیونی هم مشکل داشته باشد که ان‌شاءالله هماهنگی‌ها انجام شود.

سرمربی هوادار در مورد اینکه به نظر می‌رسد اعتماد او از بازیکنان جوان تیمش سلب شده است،‌ عنوان کرد: در شروع فصل به‌خاطر مصدومیت یا ناآمادگی، از برخی باتجربه‌ها راضی نبودم. مثلاً داریوش شجاعیان آسیب دیده بود و کاهش وزن داشت. الان بازیکنان باتجربه ما شرایط بهتری دارند و می‌توانند به هوادار کمک کنند. مجبور شدیم در ابتدای فصل که بازیکنان باتجربه ما آمادگی نداشتند، از نفرات جوان استفاده می‌کنیم.

فکری با بیان اینکه اکنون از بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم استفاده می‌کند، اظهار داشت: از دقیقه 70 یا 80 که بازیکنان باتجربه خسته می‌شوند، نفرات جوان را به زمین می‌آوریم تا با ترکیب این دو، تیم سرحال‌تری داشته باشیم و نتیجه بگیریم. زمان می‌برد تا بازیکنانی که برای اولین بار با من کار می‌کنند، با شخصیت من آشنا شوند. ما برخوردی «روراست» با بازیکنان داریم که آنها تعجب می‌کند. جای دیگر شاید برای بازیکن «زیر و رو» بکشند و بازیکنان در اینجا سورپرایز می‌شوند!

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید هوادار بعد از مدتی متوجه می‌شوند همه چیز در این تیم شفاف است، تصریح کرد: اگر بازیکنی در تیم تلاش کند، به حق خودش می‌رسد و تازه متوجه می‌شود باید چه کند. شاید جاهای دیگری در چیدمان ترکیب تیم روی مربیان موثر باشد، اما این داستان روی ما خوب نیست و تصمیم کادر فنی مهم است. بازیکنانی که با من کار نکرده‌اند، دیرتر با برخورد و شخصیت ما آشنا می‌شوند و با کیفیت بهتری به زمین می‌آیند.

سرمربی هوادار به تمجید از مهاجم گلزن تیمش پرداخت و خاطرنشان کرد: از روز اول به‌صورت کامل از قاسمی‌نژاد استفاده کردیم. او در بازی اول در پُست وینگر به میدان رفت و در ادامه جلوتر بازی کرد. ما متوجه شدیم چه چیزی از امین بخواهیم و خدا را شکر فضای خوبی میان ما و بازیکن ایجاد شد. قاسمی‌نژاد بهترین کیفیت خودش را ارائه می‌کند و امیدوارم همه بازیکنان همین‌گونه باشند.

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا هوادار از سقوط می‌ترسد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و کیفیت بازیکنان و تیم هوادار، اصلاً به نیمه دوم جدول فکر نمی‌کنم. توانایی بچه‌های ما خیلی بالاتر از این است. زمانی بود که مشکلاتی برای ما پیش آمد و فکر می‌کنم بازیکنان الان متوجه مسائل زیادی می‌شوند. خودباوری و اعتماد به نفس در حال بازگشت به تیم است و می‌توانیم نیمه بالای جدول را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه هوادار در دو بازی اخیر آمار شش گل خورده و پنج گل زده را به ثبت رسانده، گفت: پنج گل زده بسیار خوب است، اما شش گل زده خیلی خوب نیست و باید بیشتر روی دفاع فردی، خطی و تیمی کار کنیم. خط حمله خوبی داریم و امیدوارم گل نخوریم یا گل‌های کمتری دریافت کنیم. امیدوارم موقعیت‌های خودمان را به گل تبدیل کنیم تا امتیازات کامل دیدارها را بگیریم. باید بیشتر روی گل خوردن کار کنیم و سخت‌گیری‌های ما بیشتر و دریافت گل ما کمتر شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار