پرونده استقلال برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟

همانطور که آندرئا استراماچونی سنت آخر قراردادش را از باشگاه استقلال گرفت رادوشویچ هم در تلاش است دیرکرد پولش را از پرسپولیس دریافت کند!

پرونده استقلال برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟

به گزارش زنهار، رادو با وجود دریافت ۶۵۰ هزار یورو از پرسپولیس به خاطر دیرکرد ۳۵ هزار یورو بند پرداخت ۲۰۰ هزار یورو غرامت را فعال کرده است و نکته تاسف بار اینکه امروز علیه تیم پرسپولیس صحبت کرد! او پرسپولیس را متهم به ارایه رسید جعلی کرد و ...

این ادعا به شدت موجب ناراحتی باشگاه پرسپولیس شد و بیانیه این باشگاه  را به همراه داشت که در بخشی از آن می‌خوانیم: او باید هم بگوید مشکل از تحریم‌ها نیست چون جای ما نیست که بداند به خاطر تحریم‌ها به منابع و درآمدهای ارزی خودمان دسترسی نداریم. نمی‌داند یا می‌داند و خودش را به ندانستن می‌زند که این ۶۵۰ هزار دلار با چه جان‌کندنی تهیه و با چه جان کندن و استرس بیشتر منتقل شد. آن وقت برای تاخیری چند روزه به خاطر ۳۵ هزار یورو، غرامت ۲۰۰ هزار یورویی را فعال کرد.

این اتفاقات بدن معنی است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید در عقد قرارداد با خارجی‌ها همه موارد حقوقی را رعایت کنند و روی پرداخت دستمزدها حساس باشند، چون خارجی‌ها چه بازیکن و چه مربی روی سنت آخر قرارداد خود حساس هستند و اگر لازم باشد دیرکرد آنرا دریافت می‌کنند و حتی بعد از دریافت پول مصاحبه هم می‌کنند. لابد باشگاه پرسپولیس یادش نرفته چگونه استراماچونی به خاطر دو روز تاخیر همه دیرکرد را دریافت کرد. گفته می‌شود طلب پایانی او از باشگاه استقلال تنها چند صد دلار بود و بعد از دریافت این پول پای رضایتنامه را امضا زد.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار