ستاره پرسپولیس برای دربی طوفانی بازگشت

وحید امیری ستاره پرتلاش پرسپولیس که مدتی است مصدوم شده بالاخره از هفته آینده به تمرینات تیمش باز خواهد گشت.

ستاره پرسپولیس برای دربی طوفانی بازگشت

به گزارش زنهار، وحید امیری در آخرین دقایق بازی اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد تا یحیی گل‌محمدی در چند مسابقه حساس یکی از بهترین بازیکنان خود را در اختیار نداشته باشد.

امیری بعد از مصدومیت مقابل النصر دیدارهای تیمش مقابل الدحیل، گل گهر، پیکان و استقلال تاجیکستان را از دست داد ضمن اینکه از حضور در اردن همراه با تیم ملی محروم ماند. در حالی که حالا حدودا شش هفته از مصدومیت این بازیکن ملی‌پوش می گذرد خبری از او در تمرینات پرسپولیس نیست و زمان دقیق بازگشتش هم اعلام نشده بود.

گفته می‌شد کاپیتان دوم پرسپولیس در این فصل احتمالا همراه با میلاد سرلک به تمرینات تیم خود باز خواهد گشت اما از آنجایی که ضایعه وارد آمده به وحید بزرگتر بود روند درمان متفاوتی داشت و کادر پزشکی پرسپولیس هم در مورد او کمی محتاط ‌تر عمل می‌کند.

محل آسیب امیری جای خطرناکی بود و با توجه به اینکه محل اتصال تاندون به عضله دچار آسیب شده بود روند درمان طولاتی‌تر می‌شد و همین مساله باعث شده بود کادر پزشکی درباره دوران ریکاروی و تست‌های بازگشت او بسیار محتاط‌ تر عمل کند.

با این وجود گفته می‌شود امیری طی یکی دو جلسه اخیر تمرینی تیمش به زمین چمن برگشته و نرم دویدن را آغاز کرده است اما چون کادر پزشکی نمی‌خواهد در مورد زمان بازگشت او هیجانی عمل کند به همین خاطر هیچ عکسی از امیری در تمرنی انفرادی منتشر نشده است.

با در نظر گرفتن این اتفاق به احتمال زیاد امیری از هفته بعد به تمرین تیم باز خواهد گشت و کادر پزشکی پرسپولیس پس از یک دوره سخت  با پشت سر گذاشتن یک آسیب جدید، یکی از مهمترین مهره‌های یحیی را در آستانه مسابقات فشرده پیش رو در اختیار کادر فنی قرار خواهد داد.

بدین ترتیب وحید امیری دیدار با ملوان و البته دیدار آخر هفته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان را از دست خواهد داد و به احتمال زیاد پیش از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان و سفر به شهر دوشنبه در اختیار کادر فنی تیمش قرار خواهد گرفت و به تمرین گروهی برمی‌گردد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار