برای این داوری باید گریست!

پیشکسوت استقلال گفت: شرایطی که در دیدار استقلال مقابل هوادار و وضعیت قرارداد بستن بلانکو و نهایتاً بازی آلومینیوم اراک رخ داد به نوعی یک هت‌تریک در مرام و معرفت استقلالی‌ها بود.

برای این داوری باید گریست!

به گزارش زنهار؛ محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: باعث خوشحالی است که بگویم در تیمی بازی کرده‌ام که می‌تواند الگوی همه تیم‌های لیگ برتری باشد. چه به لحاظ تاکتیکی چه به لحاظ رفتاری.

وی افزود: استقلال ثابت کرده در طول این مدت علاوه بر کارهای فنی، روی کار تیمی و وحدت تاکتیکی هم زحمت کشیده و همه بازیکنانش یکدل و یکرنگ به دنبال کسب نتایج مطلوب برای استقلال و هوادارانش هستند.

فوتبالیست سابق کشورمان درباره دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک گفت: به خوبی مشخص بود که استقلال روبروی یکی از دفاعی‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کند. جدا از تفکرات مجتبی حسینی که همواره تدافعی است استقلال با یک تیم سرسخت و بازیکنان جنگنده به ویژه تعدادی از نفرات سابق خودش هم روبرو بود که می‌خواستند به نوعی توانایی‌شان را به رخ استقلال بکشانند. با این همه استقلال ثابت کرد این توانایی را دارد که از هر تیمی یک بازنده بسازد.

پیشکسوت استقلال درباره مسائل داوری گفت: واقعاً باید به حال این داوری گریست. داور هر کاری از دستش برمی‌آمد. انجام می‌داد تا استقلال را تحت فشار بگذارد و در نهایت هم مرادمند را بی‌دلیل اخراج کرد. اصلاً برخورد مرادمند با مرتضی تبریزی در هر دو مرتبه کارت نداشت ولی او دو بار کارت داد تا او را اخراج کند. مرادمند را سالتو بارانداز کردند بعد هم اخراج. بنده خدا نکونام داشت دیوانه می شد!

نوری خاطرنشان کرد: وقتی می‌بینند زورشان در زمین بازی به استقلال نمی‌رسد سراغ داوری و مسائل غیر فوتبالی می‌روند اما استقلال ثابت کرد می‌تواند در معرفت و وحدت تیمی هت‌تریک کند. اولین اتفاق در بازی با هوادار بود که تیم دو بر صفر عقب افتاد اما بچه‌ها با غیرت ثابت کردند می‌توانند کامبک بزنند و سه گل به حریف زدند.

وی ادامه داد: دومین اتفاق کسر قرارداد بچه‌ها و سرمربی تیم بود تا باعث شد بلانکو به تیم بپیوندد و قراردادش ثبت شود. سومین اتفاق هم که نشان داد این تیم تا چه اندازه یک دل است بازی با آلومینیوم اراک بود که همه دست به دست هم دادند تا جای خالی مرادمند را در ۱۷ دقیقه باقی مانده تا پایان بازی پر کنند. ۱۰ دقیقه وقت اضافه در شرایطی که ۷ دقیقه به آخر بازی مانده بود ۱۷ دقیقه نفس‌گیر را برای مردم و استقلال رقم زد اما بچه‌های با معرفت و با غیرت ما ثابت کردند اگر بخواهند برنده شوند هیچکس نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

نوری درباره ۱۸ امتیازی شدن استقلال نیز گفت: این تیم ثابت کرده واقعاً شایسته قهرمانی است. این بچه‌ها لایق همه جور تقدیر و تشکر هستند. امیدوارم باشگاه استقلال هم قدر این بچه‌ها را بداند. به ویژه سرمربی تیم که توانسته چنین گروه خوبی را دور هم جمع کند. به عنوان یک پیشکسوت به این تیم افتخار می‌کنم و خوشحالم که طرفدار استقلال هستم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار