لیست محرمانه استقلالی‌ها لو رفت

با تخفیف بزرگی که گروهی از بازیکنان استقلال دادند، قرار داد مهاجم آرژانتینی آبی‌ها ثبت شد.

لیست محرمانه استقلالی‌ها لو رفت

به گزارش زنهار، استقلال در حالی قبل از بازی با آلومینیوم توانست قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کند که این بازیکن آرژانتینی به خاطر بحث سقف بودجه اجازه دریافت کارت بازی را نداشت و نمی‌توانست برای آبی پوشان به میدان برود. تنها راه برای حل معضل مذکور، کم کردن قرارداد بازیکنان بود تا بودجه مورد نظر استقلال به حدی برسد که بلانکو اجازه حضور در میدان را پیدا کند و البته داستان سعید مهری هم حل و فصل شود. در این میان پس از اینکه جواد نکونام روز چهارشنبه  پیش قدم شد و از قرارداد خودش کم کرد، بازیکنان هم به تاسی از سرمربی خود دست به کاهش رقم موجود در قراردادهایشان زدند تا داستان بلانکو و مهری حل شود.

مردان ۸ میلیاردی 

در میان بازیکنان استقلال، سه نفر بودند که پیرامون این ماجرا و مسائل قبلی حسابی دست و دلبازی کردند و از رقم قابل ملاحظه‌ای گذشتند. یکی از مدیران استقلال در این رابطه به خبر ورزشی گفت: محمد حسین مرادمند قبلاً برای کمک به حل مشکلات استقلال و ماجرای سقف بودجه، ۳ میلیارد تومان از قراردادش را بخشید. اگر اشتباه نکنم قراردادش ۱۸ میلیارد تومان بود اما به خاطر استقلال آن را به ۱۵ میلیارد تقلیل داد. آرمین سهرابیان هم که پیشتر یک میلیارد تومان تخفیف داده و گفته بود این پول را صرف کمک به آکادمی استقلال کنیم، دوباره روز چهارشنبه ۲ میلیارد تومان دیگر هم تخفیف داد. همچنین روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلال نیز پس از صحبت‌های جواد نکونام ۲ میلیارد تومان از قراردادش را بخشید تا این سه نفر در مجموع ۸ میلیارد تومان تخفیف داده باشند.

کمک ۹ بازیکن

در پرونده گوستاوو بلانکو علاوه بر ۳ بازیکنی که برشمردیم،۶ مهره دیگر استقلال هم نقش داشتند. پیگیری‌های خبر ورزشی و اخبار اختصاصی که در اختیارمان قرار گرفت حکایت از این دارد که جدا از محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان و روزبه چشمی که در موردشان صحبت کردیم، پیمان بابایی، زبیر نیک نفس، صالح حردانی، جعفر سلمانی، ایمان سلیمی و امیر ارسلان مطهری هم هر کدام یک میلیارد تومان از قراردادشان را بخشیدند تا داستان مهاجم آرژانتینی به سرانجام برسد. البته حسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال هم که قبلاً حاضر شده بود با رقم به مراتب کمتری در قیاس با فصل گذشته قرارداد ببندد، طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته قبل به طور ویژه برای حل این مشکل با بازیکنان وارد مذاکره شده بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار