پرداخت‌های هوادار متمول به پرسپولیس دردسرساز می‌شود؟

باشگاه استقلال در آستانه بازی با آلومینیوم اراک و به سبب حفظ روحیه تیم هیچ واکنشی به شکایت باشگاه پرسپولیس نشان نداده است.

پرداخت‌های هوادار متمول به پرسپولیس دردسرساز می‌شود؟

به گزارش زنهار، باشگاه پرسپولیس روز پنج شنبه و به دنبال ثبت قرارداد گوستاوو به طور رسمی اعلام کرد از باشگاه استقلال به دلیل عبور از سقف قرارداد و تخلفات صورت گرفته در این مسیر شکایت کرده است.

باشگاه استقلال به منظور حفظ روحیه ی تیم در آستانه بازی با آلومینیوم اراک وارد تنش با باشگاه رقیب نشد اما بعد از این بازی قصد دارد شکایتی را علیه تیم پرسپولیس تنظیم و به سازمان لیگ ارایه دهد.

پیش از این خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفته بود یکی از برنامه های ما شکایت از باشگاه پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد است و به نظر این اقدام بعد از مصاف با آلومینیوم اراک رسمی می شود.

جالب اینکه هیچ یک از باشگاه ها در شکایت هایی که علیه هم داشته اند مدارک مستند ارایه نکرده و تنها به برداشت های خود اشاره کرده اند و در نهایت رای کمیته انضباطی بر اساس مدارک ارایه شده از سوی کارگروه نظارت بر قراردادها خواهد بود. باشگاه استقلال قصد دارد در شکایت به کمیته انضباطی بحث پرداخت از سوی یک هوادار متمول به بازیکنان را پیش بکشد که مورد تایید رضا درویش و حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره در مصاحبه هایشان بوده است. این دو تایید کرده اند که یک هوادار متمول به بازیکنان تیم پرسپولیس پول می دهد. باشگاه استقلال بر این عقیده است که این پرداختی ها خارج از چارچوب و البته بر اساس نوع قراردادها است و از آنجایی که ثبت نمی شود نباید موجب دور زدن قانون از سوی پرسپولیسی ها شود. جالب اینکه استقلالی ها مدعی هستند سقف قرارداد را رعایت کرده اند.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار