خرید این بازیکن به استقلال پیشنهاد شد

محمود فکری معتقد است داریوش شجاعیان، کاپیتان هوادار، می‌تواند بار دیگر عضو استقلال بشود.

خرید این بازیکن به استقلال پیشنهاد شد

 به گزارش زنهار به نقل از همشهری آنلاین، داریوش شجاعیان پس از جدایی از استقلال در تهران ماند تا این بار پیراهن هوادار تهران را بپوشد. او پس از پنالتی خراب شده در فینال حذفی مقابل فولاد از هیاهوهای دوران حضور در استقلال گذر کرد و در سکوت کارش را در هوادار پیش گرفت‌.

او پس از کار کردن با عنایتی و الهامی، مورد توجه محمود فکری هم قرار گرفت. البته سرمربی این فصل هوادار به اشتباه خود در مورد داریوش اعتراف کرد و از توانایی او برای بازگشت به استقلال و حتی ملی پوش شدن سخن گفت.

فکری در مورد داریوش شجاعیان گفت: "داریوش بازیکن استقلال بوده و استقلال هم تیم بزرگی است و جزء محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین تیم‌های آسیاست. از پوشیدن پیراهن استقلال چه برای اولین بار و چه دوباره یک افتخار است. شجاعیان هم اگر قرار است دوباره به استقلال برگردد باید تلاش بیشتری کند و از نظر فنی خود را قوی‌تر کند تا به آنجا برسد.

فکری اضافه کرد: "من در شروع فصل با داریوش صحبت کردم، چون سنش را نمی‌دانستم. فکر می‌کردم او ۳۷-۳۶ سال سن دارد، اما وقتی از او پرسیدم گفت ۳۰ سالم است. به او گفتم اگر تو خوب تمرین کنی و مصدوم نشوی، نه تنها استقلال که می‌توانی به تیم ملی هم فکر کنی، به شرط آنکه خوب تلاش کند، چون از نظر فنی بازیکن قوی‌ای و بزرگی است."

داریوش شجاعیان برای بازی روز جمعه با استقلال انگیزه‌های ویژه‌ای دارد و باید دید چه نمایشی مقابل آبی‌ها خواهد داشت‌

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار