سرمربی آبی ها بالاخره به آرزویش رسید

جواد نکونام برای اولین بار استقلال را با حضور تماشاگر در بازی خانگی به مصاف حریف می‌فرستد.

 سرمربی آبی ها بالاخره به آرزویش رسید

  به گزارش زنهار به نقل از همشهری آنلاین، دیدار استقلال و هوادار در شرایطی عصر جمعه برگزار می‌شود که آبی پوشان برای اولین بار در این فصل فرصت بهره بردن از حضور تماشاگران خودی را دارند.

بازی های قبلی استقلال در ورزشگاه آزادی به خاطر مشکلات زیر ساختی و عملیات بهسازی سکوهای ورزشگاه بزرگ تهران بدون حضور تماشاگران برگزار شد و این مساله بارها مورد انتقاد قرار گرفت.

جواد نکونام سرمربی استقلال هم در مصاحبه قبلی خود همواره نسبت به مساله نبود تماشاگران در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد و آرزو کرد که به زودی این مشکل برطرف شود آبی‌ها به ورزشگاه برگردند.

حالا برای دیدار با هوادار که معوقه از هفته ششم لیگ برتر است، این امکان برای نکونام و تیمش فراهم شده و آنها در حضور هواداران خودی در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند.

 حضور تماشاگران در بازی با هوادار موجب خرسندی سرمربی استقلال شده و او در نشست خبری نیز در اینباره به صحبت پرداخت. نکونام در این خصوص گفت: «خیلی خوشحالم که فردا (جمعه) هوادارانمان در ورزشگاه هستند. من از از روز اول گفتم که همیشه مدیون هواداران استقلال هستم. چه زمانی که در استقلال بودم و چه زمانی که نبودم همیشه به ما لطف داشتند و واقعا تا آخر عمرم مدیون این هواداران خوب و بزرگ می‌مانم. همیشه در ذهن من هستند. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و با کیفیت همراه با نتیجه را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.»

گفتنی است؛ دیدار استقلال و هوادار ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار