ستاره پرسپولیس جایگاهش را از دست داد!

یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان یحیی گل‌محمدی در روزی که اغلب بازیکنان پرسپولیس نمایشی استاندارد و درجه‌یک مقابل الدحیل قطر داشتند، غایب بود.

ستاره پرسپولیس جایگاهش را از دست داد!

 به گزارش همشهری‌آنلاین، میلاد سرلک که از زمان جذب‌شدن در پرسپولیس به یکی از مهره‌های اصلی سرخپوشان تبدیل شده، اواسط بازی با النصر عربستان کارت قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. بدون تردید اخراج این بازیکن ضربه مهلکی به پرسپولیس زد و چه‌بسا اگر ۲تیم با نفرات برابر با هم بازی می‌کردند، با وجود همه کم و کاستی‌ها پرسپولیس می‌توانست یک امتیاز از بازی با حریف عربستانی بگیرد.

سرلک که تا قبل از اخراج هم نمایش قابل‌قبولی در زمین نداشت، به‌واسطه دریافت آن کارت قرمز بازی با الدحیل قطر را از دست داد. به این ترتیب یحیی گل‌محمدی سر یک دوراهی تاکتیکی قرار گرفت؛ اینکه سینا اسدبیگی را کنار مسعود ریگی فیکس کند و به بازی با ۲هافبک دفاعی روبیاورد یا اینکه از سروش رفیعی بهره ببرد و به سیستم تهاجمی‌اش با سود بردن از فقط یک هافبک دفاعی بازگردد. انتخاب شجاعانه یحیی، مورد دوم بود و او جواب این جسارت را هم گرفت؛ هم پرسپولیس ریتم خوبی در دوحه داشت و هم سروش رفیعی بازی باکیفیتی ارائه داد.

با توجه به شرایطی که به‌وجود آمده، حالا به‌جرأت می‌توان گفت میلاد سرلک باید برای بازپس‌گیری جایگاهش در پرسپولیس بجنگد. مسعود ریگی از زمان حضور در ارنج، نمایش‌های خوبی داشته و مورد تأیید هواداران و کارشناسان قرار گرفته است. سروش رفیعی هم کیفیت قابل تاملی دارد و چه‌بسا اگر گل به‌خودی‌اش جلوی ذوب‌آهن نبود، اصلا از ترکیب خارج نمی‌شد. تازه یاسین سلمانی هم هست و همه اینها یعنی شاید به شکلی غیرمنتظره شاهد نیمکت‌نشینی میلاد سرلک باشیم؛ بازیکنی که به لطف دعوت به آخرین اردوی تیم ملی با کلی جنجال از تمدید معافیت خدمت سربازی بهره‌برد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار