یحیی گل محمدی در پرسپولیس عاشق این دو بازیکن است!

دو خرید جدید پرسپولیس یحیی گل محمدی را به آینده امیدوار کردند.

یحیی گل محمدی در پرسپولیس عاشق این دو بازیکن است!

به گزارش زنهار، پرسپولیس درحالی در سومین بازی خود در این فصل مقابل ذوب آهن تن به تساوی یک بر یک داد که بازیکنان پرسپولیس روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و از شرایط ایده آل به دور بودند. پرسپولیس نه در کار‌های هجومی و نه در کار‌های دفاعی موفق نبودند و نتوانستند رضایت هواداران خود را جلب کنند. یحیی گل محمدی هم اصلا در این بازی از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت. با این حال دو بازیکن پرسپولیس که جزو خرید‌های جدید این تیم به حساب می‌آیند، توانستند عملکرد نسبتا خوبی داشته باشند و یحیی از این دو بازیکن رضایت داشت.

مسعود ریگی هافبک تدافعی قرمز‌ها که از سپاهان به این تیم پیوست، در نیمه دوم به جای سروش رفیعی که روز خوبی نداشت، به زمین رفت و عملکرد بسیار خوبی هم در مدت زمان حضورش در زمین به نمایش بگذارد. ریگی در توپ گیری بسیار موفق بود و همچنین چندین بار با پاس‌های خوبش موفق شد همبازیانش را در موقعیت گلزنی قرار دهد. بازیکن بعدی یاسین سلمانی جدیدترین خرید سرخ پوشان بود.

سلمانی که فقط چند روز با پرسپولیس تمرین کرده بود، حدود یک ربع فرصت بازی کردن پیدا کرد و در همین مدت کم هم عملکرد خوبی داشت. حتی گل محمدی بعد از بازی با ذوب آهن از عملکرد یاسین تعریف کرد و از او رضایت داشت. با توجه به عملکرد ریگی و سلمانی در بازی با ذوب آهن به طور حتم در بازی‌های آینده فرصت بیشتری به این دو بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد رسید و حتی ممکن است گل محمدی تصمیم بگیرد ریگی و سلمانی را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد. گفتنی است بازی بعدی پرسپولیس این هفته مقابل فولاد در اهواز برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار